🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33304.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سه موبایل جدید نوکیا همراه با پشتیبانی از پلتفرم ARCore گوگل از راه می‌رسند

چندی پیش کالبدشکافی فایل APK آخرین نسخه از پلتفرم ARCore گوگل نشان داد که دو موبایل وان پلاس 6T و هواوی میت 20 پرو از این پلتفرم واقعیت افزوده پشتیبانی خواهند کرد. حالا به نظر ...

چندی پیش کالبدشکافی فایل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کامیاران استان کردستان - APK آخرین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کامیاران استان کردستان - نسخه از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کامیاران استان کردستان - پلتفرم ARCore گوگل نشان داد که دو - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کامیاران استان کردستان - موبایل وان پلاس 6T و هواوی میت 20 پرو از این پلتفرم واقعیت افزوده پشتیبانی خواهند کرد. حالا به نظر می رسد که در برخی از کدها، اشاره ای به سه موبایل معرفی نشده از نوکیا نیز شده که هرسه با پشتیبانی از این پلتفرم از راه می رسند.

کار را با دیوایس پریمیوم نوکیا آغاز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کامیاران استان کردستان - می کنیم. در یکی از خطوط - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کامیاران استان کردستان - کدها به عبارت «AOP-sprout» اشاره شده که از پیش می دانیم به موبایل نوکیا 9 تعلق دارد؛ اسمارت فونی که گفته می شود طی پاییز امسال عرضه خواهد شد. با این حال اطلاعات اخیر نیز نشان داده اند که HMD Global احتمالاً عرضه این موبایل دوربین-محور را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کامیاران استان کردستان - تا کنگره جهانی موبایل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کامیاران استان کردستان - 2019 به تعویق خواهد انداخت.

علاوه بر نوکیا 9، عبارت «PNX_sprout» هم در میان کدها دیده می شود که در واقع مخففی برای کلمه «Phoenix - ققنوس» است. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کامیاران استان کردستان - پیشتر شنیده ایم که موبایل نوکیا 7.1 پلاس با این نام رمز شناخته می شود و مشخصاتی مانند چیپست اسنپدراگون 710 و بریدگی نمایشگر خواهد داشت. ضمناً انتظار می - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کامیاران استان کردستان - رود که سیستم دوربین دوگانه ای در پشت دستگاه تعبیه شده باشد که در همکاری با Zeiss توسعه یافته.

و در نهایت کالبدشکافی APK به موبایلی سوم و مرموز به نام «CTL_sprout» اشاره دارد که هم اکنون نام واقعی آن مشخص نیست. اما از آن جایی که HMD Global طی چند وقت اخیر به صحبت درباره یک موبایل گیمینگ جدید پرداخته، احتمالاً این دستگاه همان موبایل گیمینگ باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone