🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40180.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

طرح جدید و کاملا بدون حاشیه نمایشگر از شیائومی Mi MIX 3 لو رفت

شیائومی می میکس 2 همچین چند ماه پیش معرفی شد و آنچه در بالا می بینید طرح آزمایشی شیائومی می میکس 3 است که معلوم نیست تا چه حد واقعیت دارد. در بهترین حالت ممکن، ...

شیائومی می میکس 2 همچین چند ماه پیش معرفی شد و آنچه در بالا می بینید طرح آزمایشی شیائومی می میکس 3 است که معلوم نیست تا چه حد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - واقعیت دارد. در بهترین حالت ممکن، این موبایل در تابستان سال آینده معرفی و عرضه خواهد شد و بنابراین تا کامل شدن طرح آن فاصله بسیاری داریم.

حتما می دانید که سری محصولات می میکس این شرکت ژاپنی نمایشگر بدون حاشیه دارند و تنها یک نوار باریک در قسمت پایینی آن قرار دارد و سنسورها و دوربین جلو نیز روی آن قرار گرفته اما آنچه در تصویر فوق می بینیم اساسا یک موبایل کاملا بدون حاشیه بوده و در هیچ نقطه از آن نمی توان نوار، حاشیه باریک و یا حتی بیرون زدگی برای لنز دوربین دید.

اگر این تصویر حقیقت داشته باشد (که بعید به نظر می رسد) بنابراین شیائومی باید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تمامی سنسورها و حتی قسمت گوشی برای شنیدن صدای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مخاطب را به بخش پشتی منتقل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کند که عملا شدنی به نظر نمی رسد.

در تصاویر انتهای مطلب مشاهده می کنید که برای بخش پشتی نیز 3 تصویر آزمایشی ارائه شده و همه این نمونه های آزمایشی دارای قسمت گوشی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و سنسورها هستند. در حقیقت اگر این تصاویر تبدیل به واقعیت شوند، برای پاسخگویی به تماس ها لازم است تا تلفن همراهتان را به پشت برگردانید (که از زمان تلفن های قدیمی نوکیا تاکنون بی سابقه بوده).

به هر صورت، نباید این طرح را در حال حاضر پذیرفت. نه تنها شیائومی می میکس 3 هنوز در مراحل ابتدایی است بلکه احتمال می رود این طراحی ها توسط طرفداران - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شیائومی صورت پذیرفته باشد.

می میکس 2 در حال حاضر یکی از قوی ترین گزینه های موجود در بازار تلفن های اندرویدی است که به اسنپدراگون 835 مجهز بوده و در دو ورژن 6 و 8 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گیگابایت رمی ارائه شده و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حتی قیمت بسیار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مناسبی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دارد. به هر حال برای مطلع شدن از جزئیات می میکس 3 باید بسیار بیشتر منتظر ماند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریبرز نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
اووووف! خیلی راضی بودم از خدمات شرکت تعمیرچی! ایشون حتی قبل از اومدن به خونه، با من تماس گرفتن و حالتمو پرسیدن! بعد از اومدن هم با حوصله و با دقت تلویزیون رو باز کردن و همه‌ی چیزها رو توضیح دادن! البته صدای کار خیلی بلند بود ولی خب همین یعنی کارشونو درست و به موقع انجام دادن! حتماً دوباره از خدماتشون استفاده خواهم کرد. چون خدمات چیز دیگه‌ای نیست که بعدش از خودت شاد و راضی نباشی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone