تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35307.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تکنولوژی جدید سامسونگ کل نمایشگر را به سنسور اثر انگشت تبدیل می کند

موبایل های با نمایشگر بدون حاشیه علی رغم جذابیت بالا چالش های زیادی را برای تعبیه سنسور اثر انگشت متوجه تولیدکنندگان می کنند، حالا اما محققان کره ای سیستم جدیدی را برای غلبه بر این ...

موبایل های با نمایشگر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بدون حاشیه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - علی رغم جذابیت بالا چالش های زیادی را برای تعبیه سنسور اثر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - انگشت متوجه تولیدکنندگان می کنند، حالا اما محققان کره ای سیستم جدیدی را برای غلبه بر این مشکل توسعه داده اند.

تیم تحقیقاتی سامسونگ دیسپلی در «انستیتوی ملی اولسان» کره - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جنوبی موفق به توسعه اسکنر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اثر انگشت شفاف و انعطاف پذیری شده اند که درون نمایشگر تعبیه شده و علاوه بر خوانش اثر انگشت، قابلیت شناسایی دمای بدن و فشار وارده را نیز دارد.

این تیم تحقیقاتی مدعی شده اند که سنسور جدید به لطف سنجش دما و فشار از فناوری های فعلی ایمن تر بوده و تمام سطح نمایشگر را به یک اسکنر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اثر انگشت بزرگ تبدیل می کند:

برای جلوگیری از هرگونه جعل با استفاده از اثرانگشت های مصنوعی، اسکنر دمای بدن کاربر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را نیز برآورد کرده و در صورتی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که دمای پوست در محدوده خاصی نباشد، قفل باز نمی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شود.

علاوه بر این رزولوشن سنسور به حدی بالا است که با معیارهای پلیس فدرال آمریکا FBI برای استخراج الگوهای اثر انگشت مطابق است. از سوی دیگر شفافیت ۸۹ درصدی آن در معرض نور مرئی باعث شده قابلیت یکپارچه سازی با نمایشگر را نیز داشته باشد.تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستانراز کارایی و ضخامت اندک این سنسور اثر انگشت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در الکترودهای شفاف مبتنی بر شبکه نانوفیبرها و نانوسیم های نقره ای نهفته است. این اجزا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آنقدر کوچکند که امکان تعبیه آنها در نمایشگر وجود داشته و در عین حال قابلیت انتقال الکتریسیته را نیز حفظ کرده اند.

این سنسور که تا ۱۲ ماه دیگر به بازار عرضه می شود، نسبت به مدل های معمولی ۱۷ بار در مقابل ارتعاش شارژ الکتریکی حساس تر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است. در صورتی که گفته های محققان پیرامون آن صحت داشته باشد، در آینده نزدیک شاهد روی آوردن شرکت های موبایل سازی بیشتری به این فناوری خواهیم بود که در نهایت به از دور خارج شدن کلیدهای فیزیکی اثر انگشت منجر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone