🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41251.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت هم به دنبال تولید پردازنده هوش مصنوعی اختصاصی خود است

همان طور که احتمالاً می دانید در حال حاضر رقابت اصلی کمپانی های بزرگ دنیای تکنولوژی در حوزه هوش مصنوعی بوده، و شرکت های مختلفی مانند هوآوی (کایرین 970) و اپل (A11 Bionic) حتی چیپ ...

همان طور که احتمالاً می دانید - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در حال حاضر رقابت اصلی کمپانی های بزرگ دنیای تکنولوژی در حوزه هوش مصنوعی بوده، و شرکت های مختلفی مانند هوآوی (کایرین 970) و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اپل (A11 Bionic) حتی چیپ های مجزا و مخصوصی برای پردازش امور مربوط به هوش مصنوعی و ویادگیری ماشینی را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - توسعه داده اند.

پانوس پانای خبر توسعه پردازنده هوش مصنوعی مایکروسافت را تأیید کرده است

حال خبر می رسد که مایکروسافت نیز - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به دنبال چیپ AI اختصاصی خود بوده و تصمیم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دارد محصولات بعدی را به این پردازنده مجهز کند. البته - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - چند ماه پیش زمزمه هایی از حضور یک پردازنده هوش مصنوعی جانبی در کنار چیپست پردازش هولوگرافیک هدست هولولنز به گوش رسیده بود، اما حالا «پانوس پانای» معاون بخش سرفس مایکروسافت نیز اخبار مذکور را تأیید کرده، و از حضور آن در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پروژه پلتفرم واقعیت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ترکیبی کمپانی خبر داده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان
هدست واقعیت ترکیبی هولولنز

شایان ذکر است که مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برنامه های بلندمدتی برای استفاده از چیپ هوش مصنوعی اختصاصی خود دارد و می خواهد با تجهیز ابزارهای خانواده سرفس و حتی اکس باکس به آن، بهره - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گیری از هوش مصنوعی بدون نیاز به اینترنت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را در محصولات خود ممکن کند.

گفتنی است طبق اظهارات پانای مایکروسافت قصد دارد پس از توسعه چیپ مورد نظر، گواهی استفاده از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آن را در اختیار شرکایی مانند لنوو - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و هوآوی (که تبلت های - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ویندوزی تولید می کنند) نیز قرار دهد و بدین ترتیب، محصول خود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را به دست مشتریان بیشتری برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone