🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18699.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تاچ پد هپتیک سنسل با قابلیت ارائه بازخورد و دقت بالا معرفی شد

همزمان با نمایشگاه CES 2021، شرکت «سنسل» جدیدترین تاچ پد خود را با نام «تاچ پد هپتیک» رونمایی کرد که به لطف بهره‌مندی از فناوری‌های متنوع تجربه منحصر به فردی را در زمینه بازخورد لمسی ارائه ...

همزمان با نمایشگاه CES 2021، شرکت «سنسل» جدیدترین تاچ پد خود را با نام «تاچ پد هپتیک» رونمایی کرد که به لطف بهره‌مندی از فناوری‌های متنوع تجربه منحصر به فردی را در زمینه بازخورد لمسی ارائه می‌کند.

یکی از قابلیت‌های تاچ پد جدید، «Direct Drive Haptic» نام دارد که وقتی کاربر در حال استفاده از صفحه لمسی است، فیدبک‌های مختلفی را در لمس گزینه‌های مختلف دریافت می‌کند. در واقع احساس واقعی‌تری از لمس به انگشتان کاربر منتقل می‌شود.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سیاهکل استان گیلان

برخی از کاربران ممکن است تمایل داشته باشند این فیدبک را به صورت قوی یا ضعیف‌تر دریافت کنند. سنسل تنظیماتی را در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سیاهکل استان گیلان - اختیار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سیاهکل استان گیلان - کاربران قرار داده تا بتوانند سطح بازخورد تاچ پد را به دلخواه تغییر دهند. تمام قسمت‌های تاچ پد به یک اندازه فیدبک را به انگشتان کاربر منتقل می‌کنند. همچنین طراحی تاچ پد به گونه‌ای است که تفاوتی بین فیدبک دهی وسط تاچ پد با - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سیاهکل استان گیلان - گوشه‌های آن وجود ندارد.

یکی دیگر از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سیاهکل استان گیلان - فناوری‌های تاچ پد جدید فناوری «Force Field» نام دارد که آن را مجهز به حسگرهای تشخیص فشار می‌کند. این قابلیت‌ها باعث می‌شود تاچ پد جدید برای کارهایی مانند ویرایش حرفه‌ای یا مدل‌های سه بعدی بسیار مناسب باشد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سیاهکل استان گیلان

فناوری دیگری که در این تاچ پد به کار برده شده،‌  «Capacitive Touch Grid» نام دارد که تصویری با رزولوشن بالا روی سطح پد ثبت می‌کند.

کلیه فناوری‌های به کار برده شده در تاچ پد هپتیک به کاربر کمک می‌کند تا احساس طبیعی‌تری در حین کار کردن با آن داشته باشد. این پنل تاچ تنها 3 میلی‌متر ضخامت دارد و این ضخامت اندک به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد آنرا با باتری‌‌های بزرگتری - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سیاهکل استان گیلان - همراه کنند تا زمان شارژدهی نیز بیشتر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سیاهکل استان گیلان - شود.

از برجسته‌ترین ویژگی‌های این تاچ پد، پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سیاهکل استان گیلان - از لمس‌های چندگانه مثل اسکرول با دو انگشت، تشخیص فشار وارده با چند انگشت و غیره است. انتظار می‌رود لپ تاپ‌های سال 2021 و 2022 با این تاچ پد به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سیاهکل استان گیلان - شوند. انتظار می‌رود لپ تاپ‌های سال 2021 و 2022 با این تاچ پد به بازار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر سیاهکل استان گیلان - عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرستش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
تعمیرگاه شما روستای کجیل سیاهکل سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در روستای کجیل شهر سیاهکل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone