🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12172.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات جدیدی از فناوری دوربین زیر نمایشگر اکسون ۳۰ منتشر شد

ZTE روی توسعه اکسون ۳۰ مجهز به دوربین زیر نمایشگر کار می‌کند. پوستر جدیدی از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده که اطلاعاتی درباره فناوری و همچنین مواد مورد استفاده در ساخت دوربین زیر نمایشگر ...

ZTE روی توسعه اکسون ۳۰ مجهز به دوربین زیر نمایشگر کار می‌کند. پوستر جدیدی از این دستگاه به اشتراک گذاشته شده که اطلاعاتی درباره فناوری و همچنین مواد مورد استفاده در ساخت دوربین زیر نمایشگر را نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در این پوستر که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، دوربین زیر نمایشگر گوشی اکسون ۳۰ شرکت ZTE با استفاده از هفت لایه مواد با قابلیت انتقال بالا و سه لایه تکنولوژی خاص، انتقال نور قوی‌تر و بهتری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تالش استان گیلان - را ارائه می‌کند. پیش از این ZTE اعلام کرده بود که این دستگاه از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تالش استان گیلان - نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و دوربین زیر نمایشگر آن از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تالش استان گیلان - تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در اینچ پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تالش استان گیلان

همچنین در تیز ویدیویی اخیر این دستگاه عنوان شده بود که گوشی اکسون ۳۰ با حداقل حاشیه‌ها و نسبت صفحه نمایش به بدنه بیشتری ارائه خواهد شد، زیرا هدف این شرکت ارائه یک تجربه تمام صفحه واقعی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تالش استان گیلان - به کاربران خود است. از طرفی دیگر نیز تایید شده بود که این گوشی از نسل دوم فناوری دوربین زیر نمایشگر ZTE برخوردار است که چند ماه پیش در کنگره جهانی موبایل شانگهای به نمایش درآمد.

گفته می‌شود که نسل جدید این فناوری نسبت به نسل اولیه دارای پیشرفت‌های چشمگیری خواهد بود. به گفته ZTE تیم مهندسان این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تالش استان گیلان - شرکت تحقیقات گسترده و دشواری را برای توسعه این فناوری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تالش استان گیلان - انجام داده‌اند. با این وجود در هنگام استفاده از این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تالش استان گیلان - فناوری، اثرات تیره و تار موجود در سطوح به طور موثر از بین می‌رود و از روشنایی و شفافیت تصاویر اطمینان حاصل می‌شود. همچنین نوردهی تصاویر به صورت هوشمند تنظیم خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تالش استان گیلان

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات گوشی منتشر نشده است اما این احتمال وجود دارد که اکسون ۳۰ از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام پشتیبانی کند. البته این موضوع تایید نشده است و این احتمال وجود دارد که ZTE پردازنده دیگری را انتخاب کند. انتظار می‌رود دستگاه به همراه سیستم عامل اندروید ۱۱ و MyOS رابط کاربری جدید ZTE به بازار عرضه شود. در روزهای آینده احتمالا جزئیات بیشتری در مورد این گوشی با نسل دوم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تالش استان گیلان - فناوری دوربین زیر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تالش استان گیلان - نمایشگر منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لایه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ شما شهرک بسیجیان تالش خدمات دارید
پاسخ: بله در شهرک بسیجیان شهر تالش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone