🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12171.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هواوی P50 احتمالا به دلیل کمبود تراشه‌ کرین به چیپست اسنپدراگون مجهز می‌شود

سری هواوی P50 احتمالا ۷ مرداد در سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس از راه می‌رسند. هواوی معمولا گوشی‌های خود را به تراشه کرین مجهز می‌کند اما اکنون به نظر می‌رسد به دلایل مشخص ...

سری هواوی P50 احتمالا ۷ مرداد در سه مدل استاندارد، پرو و پرو پلاس از راه می‌رسند. هواوی معمولا گوشی‌های خود را به تراشه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - کرین مجهز می‌کند اما اکنون به نظر می‌رسد به دلایل مشخص شده‌ای مجبور به استفاده از پردازنده‌های اسنپدراگون در این سری خواهد شد.

یکی از منابع آگاه چینی در شبکه اجتماعی ویبو عنوان کرده است که به نظر می‌رسد چیپست‌های موبایل کرین هواوی دچار مشکل اتمام موجودی شده است - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - و در نتیجه گوشی‌های سری P50 از پردازنده‌های قدرتمند شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد. ظاهرا نسخه معمولی هواوی P50 از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد که قدرتمندترین تراشه کوالکام محسوب می‌شود و گوشی‌هایی مانند «شیائومی می ۱۱»، «وان پلاس ۹» - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - و برخی نسخه‌های گوشی پرچمدار «گلکسی S21 سامسونگ» در آمریکا و آسیا نیز از آن استفاده می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر منجیل استان گیلان

با این وجود، در حالی که چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ از مودم ۵G بهره می‌برد، ظاهرا به دلیل تحریم‌های موجود، نسخه خاصی از آن در اختیار هواوی قرار خواهد گرفت که از این مودم بهره نمی‌برد. بنابراین هواوی P50 همچنان یک موبایل 4G خواهد بود که البته این موضوع قبلا نیز در گزارش‌های مختلفی اعلام شده است.

از طرفی دیگر، نسخه پرو هواوی P50 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - همچنان با تراشه کرین ۹۰۰۰ معرفی خواهد شد. در همین حال کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند محموله تراشه‌ کرین هواوی تا اواخر پاییز یا اوایل زمستان سال جاری به صورت کامل تمام خواهد شد که با این وجود هواوی در نسخه پرو نیز مجبور به استفاده از تراشه‌های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - اسنپدراگون خواهد شد. در این گزارش هیچ اشاره‌ای به نسخه پرو پلاس نشده بود.

از آن جایی که دولت آمریکا، تجارت شرکت‌های این کشور با هواوی را مورد بررسی خود قرار می‌دهد و باید آن‌ها را تایید کند، موانع زیادی برای تولیدکننده چینی به وجود می‌آید. به عنوان مثال، هواوی نمی‌تواند تعداد بیشتری از تراشه‌های کرین ۹۰۰۰ خود را تولید کند و موجودی محدود آن‌ نیز برای عرضه کامل سری P50 کافی نخواهد بود. اخیرا با دریافت تاییدیه 3C سری هواوی P50، مشخص شد که این دستگاه‌ها از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone