تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16826.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از یک دیتاسنتر قابل حمل و ماژولار رونمایی کرد

مایکروسافت با هدف فراهم کردم امکان رایانش ابری در برخی مناطق دورافتاده جهان، «دیتاسنتر ماژولار آژور» را توسعه داد. این مرکز داده در واقع محفظه بزرگی از سرور است که امکان اتصال به سامانه‌های ابری ...

مایکروسافت با هدف فراهم کردم امکان رایانش ابری در برخی مناطق دورافتاده جهان، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرندیه استان مرکزی - «دیتاسنتر ماژولار آژور» را توسعه داد. این مرکز داده در واقع محفظه بزرگی از سرور است که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرندیه استان مرکزی - امکان اتصال به سامانه‌های ابری را در مناطق دورافتاده فراهم می‌کند و می‌تواند در شرایط سخت آب و هوایی به کار خود ادامه دهد.

ردموندی‌ها برای پیشبرد پروژه با برخی اپراتورهای ماهواره وارد همکاری شده‌اند. با این رویکرد، «دیتاسنتر ماژولار آژور» موسوم به «MDC» می‌تواند به عنوان مرکز مخابراتی سیار جهت استفاده در شرایط مختلف اعم از زمانی که نیاز به کمک‌های مردم دوستانه است یا حتی در ماموریت‌های نظامی مورد استفاده قرار گیرد.

«بیل کاراگونیس»، مدیر راهکارهای ویژه صنعت جهانی آژور مایکروسافت اعلام کرد:

«در سراسر جهان، مناطقی وجود دارد که با محدودیت‌هایی در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرندیه استان مرکزی - دسترسی به زیرساخت‌های مورد نیاز ارتباطی مواجه هستند. همچنین، شرایط نامناسبی برای برقراری ارتباط و اختلال در دسترسی به شبکه در برخی مناطق دورافتاده وجود دارد. در نتیجه در این مناطق، امکان استفاده از خدمات مبتنی بر رایانش ابری برای کاربران امکان پذیر نیست. پروژه MDC مایکروسافت قصد دارد آژور را به این مناطق ببرد و مشکل را حل کند. »

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرندیه استان مرکزی

MDC مایکروسافت به دلایل به کارگیری محفظه مقاوم، به راحتی می‌تواند در شرایط آب و هوایی سخت به کار خود ادامه دهد. دیتا سنتر جهت رایانش ابری و ذخیره سازی توسعه یافته و با معماری «Azure Stack Hub » - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرندیه استان مرکزی - کار می‌کند.

یکی از نخستین و بزرگترین شرکای این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرندیه استان مرکزی - دیتا سنتر ماژولار قابل حمل،‌ شرکت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرندیه استان مرکزی - «اسپیس ایکس» ایلان ماسک است. مایکروسافت در حال توسعه پروژه «Azure Space» است تا در صنعت فضا نیز بتواند با شرکت‌های بیشتری وارد همکاری شده و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرندیه استان مرکزی - آژور را به عنوان تامین کننده اصلی ذخیره سازی، اتصال و رایانش ابری مورد استفاده قرار - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرندیه استان مرکزی - دهد.

دیتاسنتر قابل حمل به ماهواره «Starlink SpaceX» متصل می‌شود و مایکروسافت و اسپیس ایکس قصد دارند در آینده پیوندی بین آژور و استارلینک برقرار کنند.

پروژه جدید MDC، آخرین تلاش مایکروسافت برای توسعه مرکز داده قابل حمل است. در سال ۲۰۱۸ مایکروسافت نخستین دیتاسنتر زیر آبی خود را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرندیه استان مرکزی - به عمق ۳۵ متری دریای اسکاتلند فرو فرستاد. این دیتاسنتر بخشی از پروژه چندین ساله - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر زرندیه استان مرکزی - «ناتیک» (Project Natick) مایکروسافت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone