تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20742.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

وضع قانون جدید اتحادیه اروپا؛ اپ استور و گوگل پلی باید همه چیز را شفاف کنند

اتحادیه اروپا مجموعه قوانین جدیدی برای فعالیت اپ استور و گوگل پلی در منطقه وضع کرده که پلتفرم‌های گوگل و اپل را مجبور می‌کند در رابطه با دسترسی به داده‌ها، علت حذف برخی اپلیکیشن‌ها، رتبه‌بندی‌ها ...

اتحادیه اروپا مجموعه قوانین جدیدی برای فعالیت اپ استور و گوگل پلی در منطقه وضع کرده که پلتفرم‌های گوگل و اپل را مجبور می‌کند در رابطه با دسترسی به داده‌ها، علت حذف برخی اپلیکیشن‌ها، رتبه‌بندی‌ها - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - و بسیاری موارد دیگر شفاف‌سازی داشته باشند.

خواه یا ناخواه اپلیکیشن‌ها شالوده اصلی تجربه کاربری گوشی‌های هوشمند را شکل می‌دهند، و پلتفرم‌های دانلود درگاه اصلی دسترسی به آنها هستند. اما اخیرا این فروشگاه‌ها به خاطر موارد مهم و زیادی از جمله شرایط ناعادلانه تقسیم درآمد، انحصاری‌طلبی‌ها و تصمیمات غیرمنطقی به خصوص در زمینه حذف برخی اپلیکیشن‌ها مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. به همین ترتیب اتحادیه اروپا قوانینی تازه وضع کرده که در راستای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - حمایت بیشتر از توسعه دهندگان و برقراری تعادلی بهتر تلاش می‌کند.

یکی از مشهورترین اقدامات - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - این دست از فروشگاه‌ها، حذف ناگهانی برخی اپلیکیشن‌هاست. اپل معمولا به بهانه تغییر قوانین دست به چنین کارهایی می‌زند، و گوگل هم به خاطر حذف تصادفی برنامه‌ها شهرت پیدا کرده.

حال این قوانین جدید وضع شده از سوی اتحادیه اروپا، اپل و گوگل را مجبور می‌کند تا حداقل ۳۰ روز قبل از حذف یک اپلیکیشن، علت و چرایی این اتفاق را به توسعه دهندگان و ناشران به وضوح توضیح دهد. چنین اتفاقی در حقیقت به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - فرصت کافی برای رفع مشکل مورد نظر فروشگاه را داشته باشند یا بتوانند خودشان را با قوانین - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - تازه همراه کنند، یا حتی متوجه شوند آیا قرار است اپلیکیشن آنها به اشتباه حذف شود یا خیر.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان

این قوانین جدید همچنین شفاف‌سازی خیلی بیشتری از فروشگاه‌ها می‌طلبد؛ به این ترتیب که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - گوگل و اپل ملزم خواهند بود رتبه‌بندی‌ها و نحوه دسته‌بندی اپلیکیشن‌ها در پلتفرم خود را - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - به صورت واضح توضیح دهند. بدون شک در این مورد گوگل که از الگوریتم‌های اتوماتیک و اختصاصی خودش استفاده می‌کند، به دردسر بزرگی خواهد افتاد.

علاوه بر این تمام مالکان فروشگاه‌ها موظف خواهند بود تا در صورت تغییر در قوانین و شرایط استفاده، جزئیات آنها را تا ۱۵ روز قبل از اعمال به زبان‌هایی قابل - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - فهم و شیوا به اطلاع - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - تمام مشارکت کنندگان برسانند.

قوانین جدید اتحادیه اروپا به وضوح فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایلی را هدف قرار داده، طوری که استورهای مرتبط با کنسول گیمینگ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - مانند فروشگاه پلی استیشن اروپا و یا سرویس‌های اشتراکی مانند اپل آرکید را فاکتور گرفته است. از همه مهمتر باید این موضوع را مد نظر داشت که این قوانین فقط - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - منطقه اروپا را شامل می‌شود، بنابراین اپل و گوگل می‌توانند رفتار فعلی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر گلپایگان استان اصفهان - خود را در سایر مناطق جهان ادامه دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone