تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33049.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گفتگو با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران [تماشا کنید]

اواخر دی ماه ۹۶، «مجید صدری» به عنوان مدیرعامل به شرکت مخابرات ایران آمد اما هنوز چند ماه از اقامت او در ساختمان مرکزی مخابرات سپری نشده که این شرکت حالا با یک چالش بزرگ ...

اواخر دی ماه ۹۶، «مجید صدری» به عنوان مدیرعامل به شرکت مخابرات ایران آمد اما هنوز چند ماه از اقامت او در ساختمان مرکزی مخابرات سپری نشده که این شرکت حالا با یک چالش بزرگ در زمینه درآمدزایی از تلفن ثابت روبه‌رو شده است.

بر اساس حکم دیوان عدالت اداری مخابرات باید دریافت آبونمان را قطع کند و بخشی از آبونمان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دریافت شده در سال‌های گذشته را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نیز به مشترکین برگرداند. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این حکم اگرچه در ظاهر به نفع مشترکین تلفن ثابت است اما مدیرعامل مخابرات عقیده دارد که چنین روندی باعث می‌شود تا توسعه شبکه مخابراتی کشور با چالش روبه‌رو - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شود و این شرکت برای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جبران خسارت ملزم به افزایش تعرفه‌ها گردد.

امروز در حاشیه نمایشگاه تلکام، در سالن شرکت مخابرات با مجید صدری به گفتگو نشستیم تا ببینیم این شرایط در کوتاه مدت و بلند مدت چه تغییراتی در ساختار مخابرات و توسعه شبکه به وجود خواهد آورد. دعوت می‌کنیم این گفتگو را تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone