🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13981.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

دامنه وبسایت‌ تعدادی از رسانه‌های خبری ایران توسط دولت آمریکا توقیف شد

وزارت دادگستری آمریکا در اقدامی ناگهانی دامنه ۳۶ وبسایت‌ مرتبط با رسانه‌های خبری ایران را توقیف کرده است. دلیل این اقدام انتشار اطلاعات گمراه‌کننده، اقدامات خشونت‌آمیز و نقض تحریم‌های آمریکا در این رسانه‌ها توصیف شده ...

وزارت دادگستری آمریکا در اقدامی ناگهانی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان - دامنه ۳۶ وبسایت‌ مرتبط با رسانه‌های خبری ایران را توقیف کرده است. دلیل این اقدام - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان - انتشار اطلاعات گمراه‌کننده، اقدامات خشونت‌آمیز و نقض تحریم‌های آمریکا در این رسانه‌ها توصیف شده است.

به اعتقاد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان - وزارت دادگستری آمریکا اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی (IRTVU) دامنه‌های وب‌سایتی که از آنها استفاده می‌کرد را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان - از یک شرکت آمریکایی خریداری کرده و این در حالی بوده که از دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (اوفک) مجوزی برای استفاده از این دامنه‌ها اخذ نکرده است.

از جمله این دامنه‌های مسدود شده می‌توان به دامنه وب‌سایت‌های تلویزیون «العالم»، «الکوثر»، «پرس تی وی» و «المسیره» اشاره کرد. در حال حاضر با باز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان - کردن این وبسایت‌ها پیام وزارت دادگستری ایالات متحده را مشاهده می‌کنید که دستور به توقیف آن‌ها را صادر کرده است. هر چند فعالیت وبسایت‌های یاد شده کاملا متوقف نشده و در صورت وجود، در دامنه ir. به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

«لورا روزن» خبرنگار حوزه دیپلماسی در واشنگتن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان - در واکنش توییتری به این اقدام دولت آمریکا، گفته که با «ند پرایس» - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان - سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تماس گرفته و او از انسداد این سایت‌ها اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفته که احتمالا وزارت دادگستری آمریکا به زودی اطلاعیه‌ای در این زمینه منتشر کند.‎

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان

مقامات ایرانی نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. رئیس دفتر مطبوعاتی نمایندگی دائمی ایران - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان - در سازمان‌ ملل در نیویورک، اقدام واشنگتن در توقیف وب‌سایت‌های ایران را تلاش برای محدود کردن آزادی بیان خواند و گفت که از طریق قانونی این مسئله را پیگیری خواهند کرد.

شایان ذکر است که این اولین باری نیست که دامنه وبسایت‌های خبرگزاری‌ ایرانی توسط دولت آمریکا مسدود می‌شود. پیش از این در سال 98 نیز وبسایت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان - خبرگزاری فارس با دامنه دات کام توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا مسدود شد و هدف از این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان - کار جلوگیری از انتشار اخبار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر تالش استان گیلان - نادرست، پروپاگاندا و نفوذ در سیاست داخلی و خارجی آمریکا توسط این خبرگزاری توصیف شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرافشان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام سایت ***** مایکروفر تکنوکیت Te-342 شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تالش گیلان نیک کری تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر اشکان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روزتون بخیر جسارتا تعمیرچی روستای سوارپشت تالش کار انجام میده.
پاسخ: بله در روستای سوارپشت شهر تالش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone