🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13983.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های سری P50 هواوی احتمالا با نسخه LTE اسنپدراگون ۸۸۸ از راه می‌رسند

کوالکام مشغول توسعه نسخه جدید اسنپدراگون ۸۸۸ بدون پشتیبانی از شبکه ۵G است و طبق گفته منابع، هواوی قصد دارد برای گوشی‌های سری P50 از این تراشه استفاده کند. پردازنده جدید کوالکام با شماره مدل ...

کوالکام مشغول توسعه نسخه جدید اسنپدراگون ۸۸۸ بدون پشتیبانی از شبکه ۵G است و طبق گفته منابع، هواوی قصد دارد برای گوشی‌های سری P50 از این تراشه استفاده کند.

هواوی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابل استان مازندران - به علت تحریم‌های ایالات متحده در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابل استان مازندران - حال حاضر نمی‌تواند با شرکت‌های آمریکایی برای محصولات 5G حتی تراشه‌های ARM تجارت داشته باشد. با این ظاهرا مشکلی در زمینه تراشه‌های LTE وجود ندارد، با این حال نباید منتظر استفاده از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابل استان مازندران - سرویس‌های گوگل در پرچمداران آینده هواوی باشیم.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابل استان مازندران

همچنین ماه گذشته هواوی از اکوسیستم خود یعنی سیستم عامل هارمونی ۲.۰ رونمایی کرد. محصولات آینده - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابل استان مازندران - این شرکت از جمله سری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابل استان مازندران - P50 هواوی از این سیستم عامل بهره می‌برند.

در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود که فشار اصلی هواوی در سری P50 استفاده از فناوری ۴G - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابل استان مازندران - خواهد بود، زیرا به - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابل استان مازندران - نظر می‌رسد موجودی تراشه‌های کایرین ۹۰۰۰ ۵G شرکت بسیار کم است. اما اکنون همه چیز برای هواوی ممکن است بهتر شود.

همچنین در مورد مشخصات گوشی‌های این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابل استان مازندران - سری اعلام شده بود که طراحی آن مشابه سری آنر ۵۰ خواهد بود و دوربین‌ها درون ماژول چند حلقه‌ای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابل استان مازندران - روی پنل پشتی قرار می‌گیرند. همچنین مشخص شده بود که سری P50 هواوی در ابتدا شامل مدل‌های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر بابل استان مازندران - پایه، پرو و پرو پلاس و در ادامه شامل نسخه‌های دیگری مانند P50 لایت خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone