تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35381.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

خالق احتمالی بیتکوین مشغول نوشتن کتابی در مورد این ارز مجازی است

فردی که ادعا می کند ساتوشی ناکاموتو (خالق احتمالی بیتکوین) است اعلام نموده تالیف کتابی در رابطه با بیتکوین و تاریخچه این ارز مجازی را آغاز نموده. به گفته وی کتاب در دست نگارشش در ...

فردی که ادعا - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می کند ساتوشی ناکاموتو (خالق احتمالی بیتکوین) است اعلام نموده تالیف کتابی در رابطه با بیتکوین و تاریخچه این ارز مجازی را آغاز نموده. به گفته وی کتاب در دست نگارشش در برگیرنده داستان های شخصی از خودش خواهد بود هرچند مشخص نشده که این شخص همان خالق اصلی نخستین و [همچنان] بزرگترین ارز مجازی دنیاست یا خیر.

جمعه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گذشته وبسایتی با نام دامنه nakamotofamilyfoundation.org نامه ای با امضای ساتوشی ناکاموتو (احتمالا اسم مستعار) منتشر کرد که در واقع همان نویسنده اوراق سفیدی است که در سال ۲۰۰۸ میلادی در رابطه با بیتکوین منتشر شد و هویت واقعی اش هنوز - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نامعلوم است.

طبق خبر منتشر شده اخیر، کتابی که به آن اشاره کردیم در برگیرنده دو بخش با نام های Honne و Tatamae خواهد بود که طبق تعریف ویکی پدیا منظور - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از آن تضاد میان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - احساسات واقعی یک فرد و علاقمندی ها و رفتار و عقایدی است که در جمع از خود نشان می دهد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اما در کنار اعلام خبر نگاشته شدن این کتاب بریده ای از آن نیز منتشر شده که به طور خلاصه به توسعه بیتکوین و بروز مسائل تازه ای می - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پردازد که از زمان ایجاد این ارز مجازی به وجود آمد. علاوه بر این اشاره ای هم به مفهوم بلاکچین و همچنین ماینرهای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یکپارچه ای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شده که از طریق اپ ها این پول را استخراج می کنند.

در این کتاب همچنین توضیحاتی ارائه شده در خصوص اینکه چرا خالق بیتکوین اسم ساتوشی ناکاموتو را برای خود انتخاب نموده، مطرح شده است.

من به دنبال رایج ترین اسم ژاپنی بودم و می دانستم هیچکس خارج از ژاپن نمی داند که این اسم معادل جان اشمیت کاشف انگلیسی است. اندکی طول می کشد که مردم به این درک برسند اما آنها که ارتباط نزدیکی با من دارند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از مدت ها قبل این موضوع را تشخیص داده اند.

با این حال اما - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باید یادآور شویم که هنوز هیچ مدرکی دال بر اینکه نویسنده این مطلب - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - همان ساتوشی ناکاموتوی واقعی است در دست نیست.

کریگ رایت دانشمند استرالیایی nChain که در سال ۲۰۱۵ ادعا کرده بود همان ناکاموتو است (اما هیچ مدرکی در اثبات این گفته اش نداشت) بعد از اعلام خبر انتشار این کتاب سری به توییتر زد و اظهار داشت:

نویسنده این کتاب نمی تواند تاریخ های دقیق یا جزئیات تکنیکی درستی در رابطه با بیتکوین ارائه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone