تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32837.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چرا دیگر نباید از CCleaner روی ویندوز استفاده کرد؟

همه ما بالاخره چند نرم‌افزار ویندوزی خاص را می‌شناسیم که همیشه روی‌ سیستم‌های خودمان نصب هستند و به دیگران هم نصب کردنشان را پیشنهاد می‌کنیم. برای مدتی طولانی CCleaner هم یکی از همین نرم‌افزارها بود؛ نرم‌افزاری ...

همه ما بالاخره چند نرم‌افزار ویندوزی خاص را می‌شناسیم که همیشه روی‌ سیستم‌های خودمان نصب هستند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و به دیگران هم نصب کردنشان را پیشنهاد می‌کنیم. برای مدتی طولانی CCleaner هم یکی از همین نرم‌افزارها بود؛ نرم‌افزاری کارآمد و قدرتمند که با آن می‌شد خیلی راحت از شر بسیاری از فایل‌های بی‌استفاده و اضافی خلاص شد.

اما همین نرم‌افزارهایی که اغلب برایشان سینه چاک می‌دهیم هم هر از گاهی خوی سرکششان بیرون می‌زند و کلی خسارت‌ غیرقابل جبران روی دستمان می‌گذارند. CCleaner نیز از زمانی که سرکش شد دیگر قابل کنترل نبود.

رویه‌اش را هم ترک نکرد و تا جایی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ادامه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - داد که حالا صراحتا می‌توانم بگویم باید همین الان آن را از روی سیستم خود پاک کنید. با این حال اگر به دنبال دلیل و مدرک می‌گردید حتما این متن را تا انتها بخوانید.

مشکل CCleaner چیست؟


در زمان‌های دور، CCleaner نرم‌افزار مرتب و موجهی بود که در تاریخچه‌اش حتی یک نقطه سیاه هم دیده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمی‌شد. اما همان برنامه‌ خوش نامی که همیشه از آن به نیکی یاد می‌شد در عرض یک سال رکورد زد و همزمان با دو مشکل بزرگ از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کاربرانش پذیرایی کرد.

CCleaner مدام کاربرانش را زیر نظر می‌گرفت

مشکلات CCleaner به زمانی باز می‌گردد که ورژن ۵.۴۵ این نرم‌افزار منتشر شد و شرکت توسعه دهنده خبر از ویژگی تازه‌ای به نام «Active Monitoring» داد. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - البته در آن موقع کسی فکرش را نمی‌کرد که Active Monitoring تبدیل به کابوس تمام عیاری شود که هیچ پایانی برای آن نوشته نشده.

چراکه در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آن زمان Active Monitoring یک ویژگی استاندارد خوب به نظر می‌رسید که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در ازای جمع‌آوری اطلاعات سیستمی باعث بهبود عملکرد کامپیوترها می‌شد. اما طولی نکشید که کاربران وسواسی ویندوز متوجه شدند که این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ویژگی به هیچ وجه غیرفعال نمی‌شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

خوشبختانه ویندوز از این دست کاربرانی که روی حریم شخصیشان وسواس عجیب - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و غریبی دارند کم ندارد. اغلب هم همین‌ها هستند که متوجه بسیاری از مشکلات می‌شوند و دیگران را در موردشان آگاه می‌کنند.

قضیه CCleaner هم این طور بود که وقتی کاربران Active Monitoring را غیرفعال می‌کردند، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به محض ریبوت برنامه دوباره این ویژگی فعال می‌شد. به زبان ساده، نمی‌شد جلوی مانیتور شدن توسط CCleaner - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را گرفت و به نوعی انگار همیشه زیر نظر بودیم.

رفتار برنامه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آنقدر عجیب و مشکوک بود که پیریفورم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سریعا دست به کار شد و سعی کرد این مشکل را حل و فصل کند. اما شاید دیگر دیر شده بود و خیلی از کاربران پیش از اینکه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این شرکت کاری بکند چمدان‌هایشان را برداشتند و آماده کوچ به سمت نرم‌افزارهای دیگر شدند.

علاوه بر این، یک مشکل دیگر هم هست که کاربران نسخه‌های جدید CCleaner به شدت از آن گلایه دارند. مشکل ساده‌ای هم هست اما حسابی روی اعصاب کاربران رفته و آن‌ها دیگر تاب تحمل آن را ندارند.

به طور کلی با نصب نسخه‌های جدید CCleaner، دیگر نمی‌شود مانند قبل با کلیک روی کلید «X» پنجره این نرم‌افزار را بست و به فعالیت‌های آن پایان داد. بلکه حالا با بستن CCleaner، فقط پنجره آن به آیکون کوچکی در سیستم تری ویندوز مینیمایز می‌شود و فعالیت‌هایش در پس زمینه ادامه می‌یابند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

جالب‌تر اینکه با راست - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کلیک روی این آیکون کوچک، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می‌توان دید که دیگر خبری هم از گزینه خروج - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نیست. پس به راحتی می توان گفت که نمی‌شود با روش‌های معمول جلوی فعالیت‌های CCleaner را گرفت و باید برای این کار دست به دامان Task Manager شد.

CCleaner پلی بود میان شما و بدافزارها

خیلی وقت پیش بود که پیریفورم فهمید CCleaner هک شده و در حال توزیع نوعی بدافزار به سیستم کاربران است. در اصل نسخه ۳۲ بیتی این نرم‌افزار به تروجانی آلوده شده بود که به صورت ناشناس از سیستم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کاربران اطلاعات می‌دزدید.

علاوه بر این، تروجان مورد بحث قادر به اجرای کد‌های مختلف روی سیستم‌های آلوده هم بود که همین موضوع به تنهایی دردسرهای بسیاری را درست می‌کرد. البته پیریفورم خیلی زود شستش خبردار شد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و این شرکت پیش از آنکه این مشکل فراگیر شود جلوی آن را گرفت.

با این حال، این موضوع برای آواست (صاحب پیریفورم) خیلی گران تمام شد. بالاخره آواست در حال حاضر جزو شرکت‌های برتر امنیتی جهان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به حساب می‌آید و مسلما درز پیدا کردن چنین اخباری در موردشان مایه آبروریزی بود.

در این گیر و دار آواست برای اینکه از حیثیتش دفاع کند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یک شیوه اشتباه تر در پیش گرفت و سعی کرد تا کاربران CCleaner را به سمت خرید - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نسخه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پولی این نرم‌افزار (که به قول خودشان امنیت بیشتری دارد) سوق دهد. اما دیگر فرصت‌های CCleaner از دست رفته بود و بسیاری از کاربران این نرم‌افزار پس - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از سال‌ها مجبور به خداحافظی با آن شدند.

چه چیزی را جایگزین CCleaner کنیم؟


خبر خوب این است که دیگر اصلا نیازی به نصب CCleaner روی سیستم‌های امروزی نیست. چراکه خود ویندوز ۱۰ حالا آنقدر قدرت دارد تا بتواند از پس کارهایی چون پاک نمودن جانک فایل‌ها و خالی کردن حافظه کش سیستم برآید.

حذف فایل های اضافی (Junk Files)

برای مدت‌ها وظیفه پاک کردن جانک فایل‌های انبار شده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در حافظه سیستم روی شانه‌های ابزار Disk Cleanup افتاده بود. انصافا هم این ابزار در پاک کردن این فایل‌های اضافی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تبحر خاصی داشت و فقط کافی بود پس از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - باز شدن پنجره آن، فایل‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دردنخوری که فقط فضای سیستم را اشغال کرده بودند را انتخاب می‌کردید و با کلیک روی کلید OK برای مدت‌ها از شرشان خلاص می‌شدید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

اما حالا با قدرت گرفتن ویندوز ۱۰ می‌توان این کار را به کمک ویژگی Storage Sense این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سیستم عامل نیز انجام داد. برای این کار فقط کافیست مسیر Settings > System > Storage را طی کنید و پس از آن به سراغ کلید Free up space now بروید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

با این کار لیستی از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فایل‌های اضافی سیستم در مقابلتان قرار می‌گیرد که می‌توانید با انتخابشان کاری کنید که دیگر اثری از آن‌ها باقی نماند.

خالی کردن کش

جدای اینکه می‌شود وظیفه پاک کردن فایل‌های به درد نخور را به ویندوز ۱۰ سپرد، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - باید فکری هم به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حال خالی کردن کش مرورگرها کرد. انصافا CCleaner در این مورد عملکرد خوبی از خود نشان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می‌داد و واقعا کمی سخت است که بخواهیم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هر سری کش مرورگرهایمان را به صورت دستی خالی کنیم.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این حال چاره‌ای نیست و بهتر است هر از گاهی سری به تنظیمات مرورگر محبوب خود بزنید و حافظه کش آن را خالی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کنید. البته اگر به طور مداوم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از حالت شخصی مرورگرها استفاده کنید دیگر نگرانی خاصی باقی نمی‌ماند. چراکه در این حالت هیچ چیزی در حافظه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کش سیستم ذخیره نمی‌شود که لازم باشد آن را از بین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ببرید.

مدیریت استارت‌آپ‌ها

برای مدیریت استارت‌آپ‌ها نیز ویندوز ۱۰ یک راهکار خوب برایتان دارد. فقط مسیر Settings > Apps > Startup را دنبال کنید تا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به صفحه‌ای برسید که تمام استارت‌آپ‌های سیستمتان در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آن لیست شده. حالا آن‌هایی را که لازم ندارید، غیرفعال کنید تا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - لیست استارت‌آپ‌هایتان به لیستی کوچک و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جمع و جور تبدیل شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

اپلیکیشنی وجود دارد که بتواند جایگزین CCleaner شود؟


مسلما پس از این همه سال کار کردن با CCleaner، به استفاده از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یک برنامه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مجزا برای از بین بردن فایل‌های اضافی و همچنین خالی کردن کش مرورگرها عادت کرده‌ایم. همین موضوع کار کردن با ابزار ویندوزی و سر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و کله زدن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با منوهای مختلف را سخت می‌کند.

به همین خاطر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اصلا بد نیست که حداقل یک نرم‌افزار دیگر را جایگزین CCleaner کنید تا کارهایتان کمی روی غلتک بیفتند. اگر در این خصوص نظر من را می‌خواهید، می‌توانم به شما استفاده از دو نرم افزار atomiccleaner و  BleachBit را پیشنهاد کنم. هر دو در کارشان جزو بهترین‌ها هستند و مطمئنا می‌توانند جایگزین خوبی برای CCleaner باشند.

- تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone