🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11878.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

وزیر نیرو: ماینرها تا آخر تابستان خاموش می‌شوند

وزیر نیرو اعلام کرده که تا امروز با کمک نیروی انتظامی، بیش از 3000 مرکز غیرمجاز ماینینگ جمع‌آوری شده و تا پایان تابستان قرار است که تمام ماینرها خاموش شوند. این کار در پی دستور ...

وزیر نیرو اعلام کرده که تا امروز با کمک نیروی انتظامی، بیش از 3000 مرکز غیرمجاز ماینینگ جمع‌آوری شده و تا پایان تابستان قرار است که تمام ماینرها خاموش شوند. این کار در پی دستور ریاست جمهوری انجام خواهد گرفت.

«رضا اردکانیان» در جلسه کمیسیون انرژی مجلس و در جریان بررسی علت خاموشی‌های اخیر، تأکید کرد که برای مدیریت خاموشی‌ها عزمی جدی شک گرفته که قرار است تا پایان تابستان به نتایج مطلوبی برسد: «در خصوص نقش استخراج رمزارزها بر خاموشی‌ها باید عرض کنم که با کمک دستگاه‌های مسئول و نیروی انتظامی، در هفته‌های اخیر ۳۶۴۶ مرکز غیرمجاز که در آنها ۱۹۶ هزار و ۲۳۳ دستگاه ماینر وجود داشت جمع‌آوری شد، برق مصرفی این مراکز غیرمجاز ۵۷۰ مگاوات بوده و برق مراکز مجاز ۵۲۱ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اراک استان مرکزی - مگاوات است.»

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اراک استان مرکزی

او در ادامه گفت: «بررسی‌ها و نظارت‌‌ها به صورت مستمر ادامه دارد و بلافاصله بعد از اعلام رئیس جمهور، تا آخر تابستان ماینرها قرار است خاموش شوند. شب گذشته جلسه مفصلی در این زمینه برگزار شد و دادستان کل کشور به همه مراکز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اراک استان مرکزی - اعلام کردند که دستگاه‌های جمع آوری شده نیز تا پایان تابستان نگهداری شده و تحویل داده نشود.»

وزیر نیرو ادامه داد که بر اساس مصوبات جلسه، قرار است برخی صنایع به مدت دو هفته تعطیل شوند تا هم از فرصت تابستان و هم با توجه به شرایط حاد کرونایی کشور برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اراک استان مرکزی - کاهش فشار بر شبکه برق استفاده شود.

گفتنی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اراک استان مرکزی - است جلسه کمیسیون انرژی مجلس همچنان ادامه داشته و نمایندگان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اراک استان مرکزی - در حال - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اراک استان مرکزی - اظهار نظر و پیشنهادات برای کنترل وضعیت به وجود آمده هستند. در راستای مدیریت مصرف برق نیز روز گذشته رئیس قوه قضاییه اعلام کرد که دادستان کل کشور، مسئول رسیدگی به قطعی‌های مکرر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اراک استان مرکزی - برق خواهد بود.

غلامحسین محسنی اژه‌ای با ارسال نامه‌ای خطاب به محمدجعفر منتظری به احیای حقوق عامه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اراک استان مرکزی - در اثر خسارات ناشی از قطعی برق تأکید کرد و از دادستان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اراک استان مرکزی - خواست که علل قطعی‌های بدون - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اراک استان مرکزی - اطلاع قبلی برق شناسایی و نتیجه به ریاست قوه گزارش شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone