🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44030.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اینتل پردازنده های زئون Purley را معرفی کرد، اما هیچکدام در iMac Pro به کار نمی روند

اینتل امروز سری پردازنده های Purley از خانواده زئون را معرفی کرد که بیشتر آنها عرضه شده یا به زودی وارد بازار خواهند شد، اما ظاهراً هیچکدام از آنها در iMac Pro های امسال اپل به ...

اینتل امروز سری پردازنده های Purley از خانواده زئون را معرفی کرد که بیشتر آنها - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - عرضه شده یا به زودی وارد بازار خواهند شد، اما ظاهراً هیچکدام از آنها در iMac Pro های امسال اپل به کار گرفته نمی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شوند.

زمانی که اپل این دسکتاپ قدرتمند را معرفی کرد، گفت از پردازنده های زئون اینتل با 8، 10 یا 18 هسته پردازشی در آنها استفاده می کند که حداکثر 42 مگابایت حافظه کَش دارند و فرکانس کاری آنها در حالت تقویت شده به 4.5 گیگاهرتز می رسد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

علی رغم شایعاتی که نشان می دادند پردازنده های Purley در این دستگاه ها به کار می روند، چیپ های معرفی شده توسط اینتل با مشخصات فوق مطابقت ندارند. حداکثر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فرکانس پردازنده های فوق به 4.2 گیگاهرتز می رسد و حافظه کَش آنها هم به 38.5 مگابایت محدود - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است. بنابراین به نظر می رسد پردازنده های مورد نیاز اپل هنوز توسط اینتل معرفی نشده اند.

منطقی ترین توضیح برای این وضعیت، این است که اینتل در ادامه سال جاری میلادی اعضای بیشتری را به خانواده چیپ های Purley اضافه می کند، چون نسل بعدی پردازنده های زئون اینتل با نام رمز «Cascade Lake» تا سال 2018 معرفی نخواهد شد و اپل وعده داده تا سری دسکتاپ های حرفه ای آی مک پرو را تا پایان سال 2017 وارد بازار نماید.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

گفتنیست کارشناسان با کنکاش در فایل های فرمور سیستم عامل مک او اس های سیرا متوجه شدند سوکت LGA3647 اینتل در آی مک پرو به کار خواهد رفت که مخصوص پردازنده های سرور این شرکت است و به خانواده Purley از نسل اسکای لیک تعلق دارد. همچنین اپل از هم-پردازنده مبتنی بر معماری ARM در این محصولات استفاده خواهد کرد که هنوز مشخص نیست چه وظیفه ای را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرسون نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر تعمیرچی قوش داشی آذرشهر کار انجام میده
پاسخ: بله در قوش داشی شهر آذرشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone