🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18294.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

هواوی P50 احتمالا با بزرگنمایی ۲۰۰ برابری و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی از راه می‌رسد

جزییات جدیدی که از هواوی P50 منتشر شده نشان می‌دهد این شرکت علی رغم از دست دادن سهمش در بازارهای جهانی پرچمداری قدرتمند را با قابلیت‌های خیره کننده روانه بازار خواهد کرد. یکی از افشاگران ...

جزییات جدیدی که از هواوی P50 منتشر شده نشان می‌دهد این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چناران استان خراسان - شرکت علی رغم از دست دادن سهمش در بازارهای جهانی پرچمداری قدرتمند را با قابلیت‌های خیره کننده روانه بازار خواهد کرد.

یکی از افشاگران شبکه اجتماعی چینی «ویبو» با ادعای اینکه جزو کارکنان بخش آزمایش موبایل‌های هواوی است مدعی شده که نسخه پایه سری هواوی P50 از نرخ نوسازی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چناران استان خراسان - 90 هرتز استفاده می‌کند و نسخه پیشرفته آن دارای نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. آن‌ها در ادامه تایید کردند که پرچمداران جدید هواوی به تراشه‌های Kirin 9000 و 9000e مجهز خواهند بود و در بالای نمایشگر آن دوربین کوچکی قرار خواهد داشت. هواوی P50 از یک نمایشگر با اندازه 6.6 تا 6.7 برخوردار خواهد بود.

علاوه بر این کیفیت صفحه نمایش گوشی هواوی P50 از گوشی Mi 11 شیائومی ضعیف‌تر نخواهد بود و همچنان از دوربین‌های اصلی Leica استفاده می‌کند. سیستم اصلی تصویربرداری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چناران استان خراسان - این گوشی مشابه هواوی Mate 40 خواهد بود و مهمترین نکته‌ گوشی هواوی P50 قابلیت بزرگنمایی تا 200 برابر است.

نسخه‌ پایه هواوی P50 همچنان از شارژ سریع 66 وات سیمی و شارژ سریع 50 وات بی‌سیم پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چناران استان خراسان - می‌کند. ظاهراً هواوی شارژ 135 وات را آزمایش کرده اما هنوز تصمیم نهایی در این باره اتخاذ نشده است. گفته می‌شود ظرفیت باتری آن حدود 4200 میلی آمپر خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چناران استان خراسان

آنطور - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چناران استان خراسان - که گفته شده این گوشی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چناران استان خراسان - هوشمند با سیستم عامل Harmony OS 2.0 عرضه نخواهد شد و در عویض با رابط کاربری EMU11 بر پایه اندروید 11 از راه می‌رسد. پیش از این خبرهای حاکی از این بود که نسخه جهانی هواوی P50 شامل دو نسخه اندروید و سیستم عامل هارمونی خواهد بود اما پس از آن اعلام شد که سیستم عامل هارمونی تنها در چین منتشر می‌شود.

4 اسپیکر فراگیر و یک موتور - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چناران استان خراسان - لرزشی ارتقا یافته از سایر ویژگی‌های پرچمدار بعدی هواوی خواهد بود. از نظر ظاهری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چناران استان خراسان - هم بدنه این گوشی نسبت به میت 40 سبک و باریک‌تر خواهد بود و رنگ‌بندی متنوعی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone