🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43084.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فعال سازی خودکار بسته اینترنتی رزرو پیش از اتمام ترافیک بسته اصلی غیر قانونی است

همان طور که می دانید امکان بهره گیری از بسته های اینترنتی رزرو در اپراتورهای موبایل مختلف وجود داشته و این بسته ها پس از اتمام بسته اصلی، قابل فعال سازی و استفاده خواهند بود. ...

همان طور که می دانید امکان بهره گیری از بسته های اینترنتی رزرو در اپراتورهای موبایل مختلف وجود داشته و این بسته ها پس از اتمام بسته اصلی، قابل فعال سازی و استفاده خواهند بود.

اما گویا یکی از اپراتورهای موبایل کشور، بسته - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اینترنت رزرو را با نزدیک شدن به پایان ترافیک بسته اصلی به صورت خودکار فعال کرده و مهلت استفاده از آن را نیز از همین زمان محاسبه می کند.

زمان شروع استفاده از بسته رزرو باید بر اساس آغاز - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مصرف ترافیک محاسبه شود

علی اصغر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات، در واکنش به این امر اظهار داشته که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فعال شدن بسته رزرو پیش از اتمام کامل ترافیک بسته اصلی غیر قانونی بوده و زمان شروع استفاده از آن باید بر اساس آغاز مصرف ترافیک محاسبه شود. از همین رو هیچ اپراتوری حق ندارد پیش از اتمام حجم بسته اصلی و شروع استفاده از بسته رزرو، زمان یا حجم بسته - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رزرو را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کسر کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نقده استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است که در حال حاضر اپراتور دوم با نزدیک - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شدن به پایان ترافیک بسته اصلی، بسته رزرو را بدون درخواست - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مشتری یا هماهنگی با او فعال کرده و زمان بسته را به حساب کاربر منظور می کند.

از همین رو اگر مشتری استفاده از بسته اصلی را به هر دلیلی متوقف کند، بسته رزرو با گذشت زمان و بدون مصرف حتی یک کیلوبایت منقضی شده و هزینه آن از حساب کاربر کسر خواهد شد.

این در حالی است که اپراتورهای اول و سوم با نزدیک شدن به پایان حجم بسته اصلی، با ارسال پیامکی از مشتری می خواهند که در صوت تمایل، بسته فعلی را تمدید کرده و در صورت تنظیم قبلی و عدم علاقه، تمدید - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خودکار آن را لغو کنند، و بسته رزرو نیز فقط در صورت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اتمام ترافیک بسته اصلی به صورت خودکار فعال خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone