تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13128.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل تولد ۱۰ سالگی سیستم عامل کروم را با انتشار یک بروزرسانی بزرگ جشن گرفت

گوگل تولد ۱۰ سالگی سیستم عامل کروم (Chrome OS) را با انتشار یک بروزرسانی بزرگ جشن گرفت که چندین قابلیت جدید به این سیستم عامل اضافه می‌کند. بزرگترین ویژگی جدید، «فون هاب» (Phone Hub) نام ...

گوگل - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان - تولد ۱۰ سالگی سیستم عامل کروم (Chrome OS) را با انتشار یک بروزرسانی بزرگ جشن گرفت که چندین قابلیت جدید به این سیستم عامل اضافه می‌کند.

بزرگترین ویژگی جدید، «فون هاب» (Phone Hub) نام دارد که موبایل اندرویدی را به کروم بوک وصل کرده و کاربر به کمک آن می‌تواند کارهایی نظیر پاسخ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان - دادن به پیام‌ها، چک کردن درصد باتری گوشی، فعال کردن وای فای هات‌اسپات و مکان یابی را انجام دهد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان

فون هاب در گوشه تسکبار قرار خواهد گرفت و پس از باز کردن آن می‌توان از تب‌هایی که اخیراً در مرورگر کروم گوشی باز بوده‌اند نیز باخبر شد. قابلیت Wi-Fi Sync حالا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان - از گوشی‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند و به شمار اجازه می‌دهد تا به شبکه‌های وای فای تنظیم شده روی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان - موبایل اندرویدی و دیگر دستگاه‌های مبتنی بر کروم او اس وصل شوید.

قابلیت چشمگیر دیگری که به این سیستم عامل اضافه خواهد شد، Nearby Share نام دارد که اتصال بین کروم بوک‌ها و دستگاه‌های اندرویدی و سیستم عامل کروم را آسان‌تر می‌کند. این قابلیت که تا حدی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان - به «ایردراپ» اپل شباهت دارد، به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌ها را بدون کابل بین دستگاه‌ها - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان - به اشتراک بگذارند. گوگل - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌گوید این قابلیت در ماه‌های آتی اضافه خواهد شد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان

گوگل ابزار Screen Capture را به منوی Quick Settings اضافه کرده است. همانطور که از نام این قابلیت پیداست، به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان - کاربران اجازه گرفتن اسکرین‌شات یا فیلمبرداری از محیط سیستم عامل و دسترسی سریع به آن‌ها را می‌دهد.

Clipboard نیز اصلاح شده و حالا به شما اجازه می‌دهد تا حداکثر پنج آیتم اخیر را بدون سوییچ کردن بین پنجره‌ها، Paste کنید. Quick Answers قابلیت جدید دیگری است که با آن می‌توان روی کلمات راست کلیک کرده و معنی و ترجمه آن‌ها را فهمید یا تبدیل واحد را انجام داد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان

گوگل قابلیت دسکتاپ مجازی (Virtual Desktop) کروم او اس را نیز بهبود داده است. حالا زمانی که کروم بوک را دوباره راه اندازی می‌کنید، تمام پنجره‌ها را در مکان صحیح در دسکتاپ مجازی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان - بازیابی می‌شوند و می‌توانید با راست کلیک کردن در بالای پنجره، اپ‌ها را به دسکتاپ‌های مجازی ارسال کنید.

گوگل می‌گوید این آپدیت (M89) در هفته‌های آتی برای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر نجف آباد استان اصفهان - کاربران دنیا منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone