تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10101.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

احتمال غیرفعال شدن موبایل‌های شیائومی در ایران مطرح شد

وب‌سایت XDA-Developers در گزارشی اعلام کرد که شرکت شیائومی، در حال قطع دسترسی کاربران به موبایل‌های ساخت خود در کشورهای تحریم شده مانند سوریه، کوبا، کره شمالی، سودان و البته ایران است. این منبع می‌گوید ...

وب‌سایت XDA-Developers در گزارشی اعلام کرد که شرکت شیائومی، در حال قطع دسترسی کاربران به موبایل‌های ساخت خود در کشورهای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خرمدره استان زنجان - تحریم شده مانند سوریه، کوبا، کره شمالی، سودان و البته - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خرمدره استان زنجان - ایران است.

این منبع می‌گوید در هفته‌های اخیر گزارش‌های مختلفی از کاربران دریافت کرده که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خرمدره استان زنجان - با مشکل دسترسی به موبایل شیائومی خود مواجه شده‌اند، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خرمدره استان زنجان - چراکه موبایل خود را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خرمدره استان زنجان - در یکی از این کشورهای تحریم شده فعال کرده‌اند.

این گزارش حاکی از آن است که چند روز پس از فعال شدن موبایل، دستگاه کاربر لاک می‌شود و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خرمدره استان زنجان - چنین پیامی نمایش داده می‌شود: «سیاست شیائومی اجازه فروش این محصول در منطقه‌ای که شما قصد فعال‌سازی آن را داشته‌اید، نمی‌دهد. برای اطلاعات بیشتر به شکل مستقیم به فروشنده دستگاه مراجعه کنید.»

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خرمدره استان زنجان

بر اساس گزارش XDA-Developers، شیائومی در شرایط استفاده از محصولاتش، رسما اعلام کرده است که خود را به رعایت قوانین کنترل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خرمدره استان زنجان - صادرات ایالات متحده آمریکا متعهد می‌داند. هنوز گزارشی مبنی بر اینکه چنین اتفاقی در ایران نیز رخ داده، به دست دیجیاتو نرسیده است اما تعدادی از کاربران سایر کشورهای تحریم شده در انجمن‌های XDA-Developers اعلام کرده‌اند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خرمدره استان زنجان - که با مشکل لاک شدن موبایل شیائومی خود روبه‌رو شده‌اند.

در صورتی که چنین اتفاقی در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خرمدره استان زنجان - ایران نیز دیده شود، کاربران - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر خرمدره استان زنجان - ایرانی باید به فکر جایگزینی شیائومی با سایر برندهای موبایل باشند. این شرکت چینی در یک سال اخیر سهم خود را به بیش از ۳۰ درصد از بازار موبایل ایران رسانده است. هنوز مشخص نیست این مشکل شامل موبایل‌های قدیمی‌تر فعال در ایران نیز خواهد شد یا خیر.

جزییات بیشتر در پیگیری دیجیاتو از انجمن واردکنندگان موبایل را اینجا بخوانید:

انجمن واردکنندگان موبایل: در صورت تحریم ایران توسط شیائومی دولت باید وارد میدان شود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر قمرناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوبید؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone