تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13725.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اینتل: لپ‌تاپ‌ها با پردازنده‌های ما، عملکرد گیمینگ بهتری از تمام مک‌بوک‌های اپل دارند

اینتل بالاخره در کامپیوتکس ۲۰۲۱ به ادعاهای اپل درباره برتری تراشه M1 نسبت به پردازنده‌های خود پاسخ داد. این شرکت می‌گوید لپ‌تاپ‌هایی که از تراشه‌های اینتل استفاده می‌کنند، از تمامی لپ‌تاپ‌های اپل تجربه گیمینگ بهتری ...

اینتل بالاخره در کامپیوتکس ۲۰۲۱ به ادعاهای اپل درباره برتری تراشه M1 نسبت به پردازنده‌های خود پاسخ داد. این شرکت می‌گوید لپ‌تاپ‌هایی که از تراشه‌های اینتل - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - استفاده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - می‌کنند، از تمامی لپ‌تاپ‌های اپل تجربه گیمینگ بهتری ارائه می‌کنند.

اپل در زمان معرفی تراشه M1 مدعی شده بود که تراشه آن‌ها سریع‌ترین هسته CPU جهان را دارد. این ادعا همان زمان هم بسیار غلوآمیز به نظر می‌آمد، چون تراشه اپل فقط می‌تواند دارای بهینه‌ترین هسته پردازشی باشد. اپل برخلاف این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - ادعای اولیه بعدا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - در وب‌سایت خود این متن را اضافه کرد: «هسته پرتوان ما در بحث سیلیکون‌های توان پایین سریع‌ترین هسته CPU دنیاست.»

حالا اینتل هم با رویکردی شبیه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - رویکرد بازاریابی اپل مدعی شده که لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل نسبت به ۱۰۰ درصد لپ‌تاپ‌های مک - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - اپل تجربه گیمینگ بهتری ارائه می‌کنند. با این حساب، به نظر می‌رسد که رابطه بین اپل و اینتل دیگر مثل گذشته نخواهد شد. اینتل همزمان با ادعای خود چندین بنچمارک هم منتشر کرده که مقایسه اجرای بازی‌ها روی بوت‌کمپ یا به‌صورت بومی روی لپ‌تاپ‌های اپل را با محصولات خود نشان می‌دهد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رویان استان مازندران

لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل در تمامی بنچمارک‌ها لپ‌تاپ‌های اپل را شکست داده‌اند ولی این اتفاق احتمالا تا حدی متوجه گرافیک AMD مک‌بوک‌هاست که در حال حاضر در بهترین حالت به مدل RX 5600M - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - محدود - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - هستند. پس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رویان استان مازندران - طبیعی است که در مقابل RTX 3060 در کامپیوترهای اینتل حرفی برای گفتن نداشته باشند.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر رویان استان مازندران

ادعای جدید اینتل می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که اپل دیگر در مک‌بوک پرو از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل استفاده نخواهد کرد. برنامه کوپرتینویی‌ها این است که تا کمتر از دو سال آینده همه محصولات خود را به اپل سیلیکون مجهز کنند.

اینتل می‌گوید درصد بزرگی از تولیدکنندگان محتوا گیمر هستند و از آن‌جایی که لپ‌تاپ‌های اینتل از همه مک‌بوک‌ها عملکرد گیمینگ بهتری دارند، اکثر تولیدکنندگان محتوا باید محصولات این شرکت را بخرند. انتظار نمی‌رود که اپل به این زودی دوباره به اینتل حمله کند، اما ضروری بود که این تراشه‌ساز بزرگ پاسخ مناسبی به ادعای اپل دهد و شرایط رقابت را متعادل‌تر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone