تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13728.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

کولر مستر مسترباکس TD500 مش؛ کیس خوش‌قیمت اما حرفه‌ای [تماشا کنید]

کولر مستر که سابقه طولانی در تولید و عرضه لوازم جانبی کامپیوتر دارد، به‌تازگی کیس مسترباکس TD500 مش را روانه بازار کرده که یک کیس حرفه‌ای برای استفاده خانگی محسوب می‌شود. این کیس با حجم ...

کولر مستر که سابقه طولانی در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - تولید و عرضه لوازم جانبی کامپیوتر دارد، به‌تازگی کیس مسترباکس TD500 مش را روانه بازار کرده که یک کیس حرفه‌ای برای استفاده خانگی محسوب می‌شود. این کیس با حجم بالای ورودی هوا، به‌راحتی می‌تواند قطعات کامپیوتر شخصی شما را خنک کند تا نیازی به سیستم‌های خنک‌سازی حرفه‌ای نداشته باشید. مسترباکس TD500 مش طراحی زیبایی دارد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - و فضای کافی برای نصب قطعات حرفه‌ای را هم در اختیار شما می‌گذارد. - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - در ویدیوی زیر کیس کولر مستر مسترباکس TD500 مش را معرفی کرده‌ایم.

مشخصات کیس کولر مستر مسترباکس TD500 مش

  • اندازه مید تاور
  • بدنه فولادی با پنل شیشه‌ای
  • وزن ۷ کیلوگرم
  • امکان نصب ۴ درایو ۲.۵ اینچی
  • امکان نصب ۲ درایو ۳.۵ اینچی
  • امکان نصب مادربورد تا سایز ۱۲ در ۱۰.۷ اینچ
  • سه فن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - ۱۲ سانتی‌متری ARGB در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - قسمت جلو
  • امکان نصب - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - سه فن ۱۲ سانتی‌متری در قسمت بالا
  • امکان نصب یک فن ۱۲ سانتی‌متری در قسمت پشت
  • امکان نصب کارت گرافیک با حداکثر طول ۴۱ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - سانتی‌متر
  • امکان نصب خنک‌کننده پردازنده اصلی با حداکثر اندازه ۱۶.۵ سانتی‌متر
  • امکان نصب پاور با حداکثر اندازه ۱۸ سانتی‌متر
  • قیمت حدود ۳ میلیون تومان
  • گارانتی آواژنگ

تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران

مسترباکس - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - TD500 مش طراحی زیبا و در عین حال، مینیمالی دارد تا کمی از کیس‌های - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - گیمینگ با ظاهر فضایی فاصله بگیرد. بدنه اصلی این کیس از ورق فولادی بسیار محکم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - ساخته شده و پنل سمت چپ نیز شیشه آبدیده است. روی این پنل چند برش ایجاد شده تا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - حالت کریستالی به خود بگیرد و بازتاب زیبایی از نورپردازی قطعات داخل کیس را به شما نشان دهد. از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - نمای جلو یک پنل بزرگ با توری فلزی مشبک را می‌بینیم که طرح سه‌بعدی متقارنی از لوزی‌های به‌هم پیوسته روی آن نقش بسته است. زیر این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - پنل سه فن ۱۲ سانتی‌متری ARGB خودنمایی می‌کنند تا زیبایی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - کیس را چندبرابر کنند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران

پنل جلویی با - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - کمی زحمت از کیس جدا می‌شود ولی هیچ اتصال اضافه‌ای به بدنه ندارد و کاملاً قابل شستشو است. پنل جلو درگاه‌های ورودی و خروجی معمول مانند USB 3.0، جک هدفون و میکروفون، چراغ نشانگر فعالیت حافظه داخلی و دکمه ریست را در اختیار شما قرار می‌دهد و دکمه نسبتاً بزرگ پاور هم به‌شکل لوگوی کولر مستر در میان آنها قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران

بالای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - کیس توری قابل شستشوی دیگری قرار گرفته که از نفوذ گرد و غبار به داخل جلوگیری می‌کند. زیر این توری فضای کافی برای نصب ۳ فن ۱۲ سانتی‌متری یا ۲ فن ۱۴ سانتی‌متری تعبیه شده است که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - وظیفه خروج هوای گرم از داخل کیس را بر عهده می‌گیرند. البته اگر از سیستم حرفه‌ای استفاده می‌کنید و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - به خنک‌کننده مایع نیاز دارید، امکان نصب رادیاتورهای ۱۲ تا - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - ۳۶ سانتی‌متری هم در این قسمت وجود دارد. طراحی فضای نصب رادیاتور هم به گونه‌ای است که مزاحمتی برای مادربورد ایجاد نکند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران

پشت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - کیس - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - محل نصب یک عدد فن ۱۲ سانتی‌متری، هفت شکاف توسعه و محل نصب پاور دیده می‌شود. همانند اکثر کیس‌های این رده قیمتی، امکان نصب کارت گرافیک به‌شکل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - عمودی روی مسترباکس TD500 مش وجود ندارد و برای این کار باید با ابزار مناسب، قسمتی از پنل پشت را برش دهید.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران

فضای داخل کیس کاملاً استاندارد است و فضای کافی برای نصب انواع قطعات رده بالا را - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - اختیار شما می‌گذارد. قسمت پایینی داخل کیس، محفظه پاور را می‌بینیم که روی آن دو قسمت برای نصب - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - درایو ۲.۵ اینچی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - تعبیه شده است. این محفظه به  اندازه کافی با پنل جلو فاصله دارد تا در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - صورت نیاز بتوانید رادیاتور خنک‌کننده دیگری را در این قسمت نصب کنید. برای نصب مادربورد هم فضای کافی در اختیار دارید. مادربوردهایی با حداکثر اندازه ۱۲ در ۱۰.۷ اینچ روی این کیس نصب می‌شوند که مدل‌های متنوعی از جمله مینی ITX و میکرو ATX و ATX و E-ATX را در بر می‌گیرند. البته توجه داشته باشید که مادربوردهای E-ATX سیستم مدیریت کابل کیس را مختل می‌کنند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران

از نظر نصب کارت گرافیک هم هیچ محدودیتی ندارید چون می‌توانید انواع کارت گرافیک با حداکثر طول ۴۱ سانتی‌متر را روی مسترباکس TD500 مش نصب کنید. طول اکثر کارت‌های گرافیک موجود در بازار به ۳۲ سانتی‌متر نمی‌رسد. برای سیستم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - خنک‌کننده پردازنده - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - هم ۱۶.۵ سانتی‌متر در عرض کیس فضا در اختیار دارید که تقریباً تمام انواع موجود در بازار را پوشش می‌دهد.

با باز کردن پنل سمت چپ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - کیس به محل نصب پاور دسترسی پیدا می‌کنید. پشت صفحه فلزی جداکننده مادربورد، محل نصب دو درایو ۲.۵ اینچی تعبیه شده و سمت چپ محفظه پاور هم برای نصب دو درایو ۳.۵ اینچی در نظر گرفته شده است. شکاف‌های مدیریت کابل نیز کنترل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - کامل ورود و خروج کابل‌ها را ممکن می‌سازند تا داخل کیس بیش از حد شلوغ نشود.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران

کولر مستر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - مسترباکس TD500 مش با سه فن بزرگ، هوای کافی را برای خنک‌سازی قطعات اصلی تأمین می‌کند. بنابراین احتمالاً نیازی به سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته‌تر نخواهید داشت. نصب چهار فن دیگر در قسمت بالا و پشت کیس هم به خنک‌شدن بیشتر مجموعه کمک خواهند کرد. با این حال - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - صورت نیاز می‌توانید از سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته هم در این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - کیس استفاده کنید. این کیس می‌تواند به‌خوبی نیاز کاربران خانگی و گیمرها - تعمیرات یخچال کنوود در شهر شیرگاه استان مازندران - را برطرف کند و با توجه به قیمت حدود ۳ میلیون تومانی و گارانتی آواژنگ، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone