تعمیرات یخچال میدیا در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13729.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تبلت «می پد ۵» شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی از راه می‌رسد

شیائومی پس از موفقیت در بازار گوشی‌های موبایل، این بار با تبلت جدید «می پد ۵» در حال آماده شدن برای حضور در بازار تبلت‌ها است. شیائومی به استفاده از ویژگی‌های بسیار خوب در گوشی‌های ...

شیائومی پس از - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چمستان استان مازندران - موفقیت در بازار گوشی‌های موبایل، این بار با تبلت جدید «می پد ۵» در حال آماده شدن برای حضور در بازار تبلت‌ها است. شیائومی به استفاده از ویژگی‌های بسیار خوب در گوشی‌های میان‌رده مشهور است و اکنون گفته می‌شود که تبلت جدید این شرکت چینی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت در لبه جانبی دستگاه از راه می‌رسد.

در حالی که هنوز تاریخ دقیق - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چمستان استان مازندران - عرضه تبلت می پد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چمستان استان مازندران - ۵ شیائومی مشخص نشده، اما برخی گزارش‌ها عنوان می‌کنند که این دستگاه در نیمه دوم سال جاری به بازار عرضه می‌شود. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که جزئیات بیشتری از دستگاه آینده این شرکت را مشخص می‌کند.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر چمستان استان مازندران

گفته می‌شود تبلت می پد ۵ شیائومی با طراحی باریک، سبک و نمایشگر LCD با نرخ تازه‌سازی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چمستان استان مازندران - ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد که ویژگی بسیار چشمگیری محسوب می‌شود. علاوه بر این سنسور اثر انگشت این تبلت نیز در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چمستان استان مازندران - لبه جانبی دستگاه قرار می‌گیرد. همچنین به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد نسخه دیگری تحت عنوان می پد ۵ پرو از این تبلت به بازار عرضه کند که طراحی آن مشابه مدل استاندارد است. همچنین به نظر می‌رسد طراحی لبه‌های می پد - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چمستان استان مازندران - ۵ مانند آیپد پرو اپل دارای زوایای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چمستان استان مازندران - گونیایی و گوشه‌های گردتر خواهد بود.

در گزارش‌های قبلی به این موضوع اشاره شده بود که تبلت می پد ۵ از تراشه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چمستان استان مازندران - مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰ و نسخه پرو آن از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد. همچنین این تبلت از دو باتری ۴۲۶۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد تا در نهایت ظرفیت باتری ۸۵۲۰ میلی آمپر ساعتی را در - تعمیرات یخچال میدیا در شهر چمستان استان مازندران - اختیار کاربران قرار دهد.

همانطور که اشاره شد، تاریخ عرضه تبلت می پد ۵ شیائومی هنوز مشخص نشده است اما گزارش‌های نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن است زمانی در ماه‌های تیر یا مرداد روانه بازار شود. دستگاه جدید شیائومی در زمان عرضه خود یکی از تبلت‌های پیشرفته بازار محسوب می‌شود و قیمت آن می‌تواند حدود ۴۷۰ دلار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone