🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33154.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل گیمینگ میت ۲۰ ایکس هفته آینده معرفی می‌شود

اخیرا اخباری مبنی بر توسعه مدل سومی از سری میت ۲۰ منتشر شده و با توجه به این حقیقت که کمپانی چینی اغلب نسخه موسوم به «پورشه دیزاین» را همراه با پرچمدارها عرضه می کند، ...

اخیرا اخباری - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مبنی بر توسعه مدل سومی از سری میت ۲۰ منتشر شده و با توجه به این حقیقت که کمپانی چینی اغلب نسخه موسوم به «پورشه دیزاین» را همراه با پرچمدارها عرضه می کند، به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نظر می رسید که این بار هم چنین برنامه ای را در دستور کار قرار داده؛ حالا اما هواوی با انتشار توییتی این فرضیه را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - رد کرده است.

در واقع موبایل سومی که همراه با میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو از راه می رسد، نسخه ویژه گیمرها بوده و میت ۲۰ ایکس نام خواهد داشت. کمپانی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - چینی این مطلب را از طریق تیزری تبلیغاتی تایید کرده که به باتری قوی تر و لوله های حرارتی جدید برای جلوگیری از داغ شدن سیستم حین اجرای بازی های سنگین و با رزولوشن بالا اشاره دارد.

هواوی به جزییات و مشخصات دقیق میت ۲۰ ایکس اشاره نکرده اما با کمی کند و کاش می توان به قابلیت های احتمالی آن دست پیدا کرد. بر این اساس میت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۲۰ ایکس از نمایشگر ۷.۲۱ اینچی با رزولوشن - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و از نوع OLED بهره خواهد برد که زیر آن چیپست ۷ نانومتری و هشت هسته - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ای کایرین ۹۸۰ آرام گرفته است. از نظر مموری و حافظه داخلی نیز احتمالا پیکربندی شبیه پورشه دیزاین برای آن در نظر گرفته شده که شامل ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم در کنار حافظه های داخلی متنوع از ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود.

قیمت دقیق این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دستگاه نیز هنوز مشخص نشده اما با توجه به بهره مند بودن آن از باتری با ظرفیت بالا و لوله های حرارتی قدرتمند طبیعتا تا حدودی از میت ۲۰ و ۲۰ پرو گرانتر تمام می شود. بر اساس تاریخی که در تیزر تبلیغاتی به چشم می خورد، میت ۲۰ ایکس هفته آینده و همراه با دیگر اعضای سری میت ۲۰، ساعت هوشمند GT و ایربادی جدید رونمایی خواهد.

 

تماشا کنید: هواوی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تیزری دیگر با محوریت سری میت 20 منتشر کرد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نخستین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
آیا روستای قلعه جوق ماکو خدمات دارید.
پاسخ: بله در روستای قلعه جوق شهر ماکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone