🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33147.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل ترنسلیت در هر روز 134 میلیارد لغت ترجمه می کند

گوگل ترنسلیت یکی از بهترین سرویس های ترجمه خودکاری است که هم اکنون روی کره خاکی یافت و در هر روز، تعداد بسیار زیادی از مردم به استفاده از آن می پردازند. کمپانی گوگل در ...

گوگل ترنسلیت یکی از بهترین سرویس های ترجمه خودکاری است که هم اکنون روی کره خاکی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سبزوار استان خراسان - یافت و در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سبزوار استان خراسان - هر روز، تعداد بسیار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سبزوار استان خراسان - زیادی از مردم به استفاده از آن می پردازند. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سبزوار استان خراسان - کمپانی گوگل در مراسم «Made by - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سبزوار استان خراسان - Google» امروز اعلام کرد که در هر روز، بالغ بر 134 میلیارد لغت به 100 زبان مختلف از طریق این سرویس ترجمه می شود.

ریک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سبزوار استان خراسان - استرلوه، نایب رییس ارشد واحد سخت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سبزوار استان خراسان - افزار گوگل در حالی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سبزوار استان خراسان - که به این آمار اشاره می کرد توضیح داد که گوگل چطور سیستم های خود را بهینه سازی کرده تا مردم با سرعت بیشتری به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند. او - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سبزوار استان خراسان - در بخشی از سخنرانی اش گفت «حالا افراد بیشتری می توانند آنچه که می خواهند بگویند را بیان کنند».

گوگل سرویس ترنسلیت را در سال 2006 در دسترس عموم قرار داد و این مترجم از آن زمان با بهبودهای فراوان همراه بوده. گوگل ترنسلیت هم اکنون از 103 زبان پشتیبانی می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر سبزوار استان خراسان - کند و بنابر آمار ماه مه 2017، روزانه 500 میلیون نفر به استفاده از آن در سراسر جهان می پردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دراج نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روز بخیر یه سوال داشتم تعمیرگاه شما آیا دور و بر شرق کال سبزوار تعمیر مایکروفر وستینگهاوس انجام میده.
پاسخ: بله در شرق کال شهر سبزوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone