🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33159.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نظارت آنلاین والدین بر سرویس مدارس امکان پذیر شد

سامانه استعلام آنلاین سرویس مدارس برای نظارت بیشتر والدین راه‌اندازی و اجرایی شد. با راه اندازی این سامانه رصد مشخصات راننده و خودرو سرویس مدرسه، مشخصات مدرسه ارائه دهنده سرویس و پیمانکار سرویس مدرسه در ...

سامانه استعلام آنلاین سرویس مدارس برای نظارت بیشتر والدین راه‌اندازی و اجرایی شد.

با راه اندازی این سامانه رصد مشخصات راننده و خودرو سرویس مدرسه، مشخصات مدرسه ارائه دهنده سرویس و پیمانکار سرویس مدرسه در سایت سازمان تاکسیرانی شهر تهران از طریق وب سایت این سازمان امکان پذیر شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ از این پس والدین دانش آموزان می توانند در صورت نیاز با مراجعه به این سایت، مشخصات - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - خودرو مورد نظر را وارد کرده و پروفایل تشخیص صلاحیت راننده، خودرو و پیمانکار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - را ملاحظه کرده و در صورت عدم ثبت مجوز، خودرو و راننده مورد نظر را به سازمان تاکسیرانی گزارش کنند، تا به تخلفات احتمالی رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران

همچنین امکان نظارت اولیا از طریق این سامانه، بخشی از برنامه نظارت بر سرویس مدارس است و سازمان تاکسیرانی بصورت مشترک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - با پلیس راهور نیز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - به صورت میدانی بر عملکرد سرویس ها نظارت دارد.

لازم به ذکر است، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - خودروهای سرویس مدرسه باید دارای برچسب سرویس مدرسه بوده، که بر روی این برچسب‌ها QR کد قرار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - گرفته و والدین می‌توانند با استفاده از بارکدخوان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - گوشی تلفن همراه خود و QR Code درج - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر تنکابن استان مازندران - شده روی برچسب ‌سرویس‌ مدارس، مشخصات راننده مجاز خودرو و تاییدیه فعالیت خودرو برای سرویس مدارس را مشاهده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone