🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33158.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

روش جدید هکرها برای نفوذ به حساب‌ کاربران واتس‌اپ

کلاهبرداران سایبری به روش جدیدی برای سرقت حساب های واتس اپ دست پیدا کرده اند که با استفاده از صندوق صوتی صورت می گیرد. این روش که تنها در مورد شماره های متصل به صندوق ...

کلاهبرداران سایبری به روش جدیدی برای سرقت حساب های واتس اپ دست پیدا کرده اند که با استفاده از صندوق صوتی صورت می گیرد.

بر اساس گزارش کمپانی امنیتی Sophos در این نوع از حملات سایبری هکرها شماره یک کاربر دارای صندوق پستی صوتی را در بخش ورود واتس اپ وارد می کنند. این اپلیکیشن برای تایید هویت کاربر کدی ۶ رقمی را به شماره وی ارسال می کند.تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جویبار استان مازندرانهکرها برای جلوگیری از اطلاع کاربر این کار را زمانی (مثلا نیمه شب) صورت می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جویبار استان مازندران - دهند که وی به موبایل دسترسی نداشته یا مشغول چک کردن آن نباشد.

پس از چندین بار تکرار ارسال پیام، واتس اپ گزینه ارسال کد از طریق تماس صوتی را پیشنهاد می کند و از آنجا که کاربر پاسخگوی تماس نیست، کد ۶ رقمی به صندوق پستی وی ارسال می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جویبار استان مازندران - شود. در این مرحله هکرها با نفوذ به صندوق صوتی به کد مورد نظر دسترسی پیدا کرده و از طریق آن وارد حساب کاربر خواهند شد.

بسیاری از صندوق های پستی صوتی دارای رمز ورود پیش فرض و بسیار ابتدایی نظیر ۰۰۰۰ یا ۱۲۳۴ هستند و با توجه به احتمال وقوع حملاتی از این دست، کارشناسان و سازمان های امنیتی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جویبار استان مازندران - بارها از کاربران درخواست کرده اند که نسبت به تغییر رمز پیش فرض اقدام کنند.

هکرها در برخی موارد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جویبار استان مازندران - روی اکانت هک شده کد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جویبار استان مازندران - تایید دو مرحله ای تنظیم می کنند و با این کار امکان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جویبار استان مازندران - بازپس گیری حساب توسط قربانی را از بین می برند. بر اساس گزارش برخی سازمان های امنیتی هک واتس اپ از این طریق روند رو به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر جویبار استان مازندران - رشدی را در پیش گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone