🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33146.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نمایشگر هوشمند هوم هاب گوگل معرفی شد

گوگل در رویداد خود که اکنون در نیویورک در حال برگزاری است از نمایشگر هوشمند هوم هاب رونمایی کرده که رقیبی برای آمازون اکو شو به حساب می آید. این دستگاه شبیه به یک تبلت ...

گوگل در رویداد خود که اکنون در نیویورک در حال برگزاری است از نمایشگر هوشمند هوم هاب رونمایی کرده که رقیبی برای آمازون اکو شو به حساب می آید.

این دستگاه شبیه به یک تبلت اندرویدی با نمایشگر 7 اینچی به نظر می - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - رسد که در زیر آن یک اسپیکر قرار گرفته است. بخش پایینی دستگاه جنسی پارچه ای دارد. هوم هاب در واقع یک دستیار صوتی در قالب اسپیکر هوشمند است که به نمایشگر مجهز شده است. در کنار دستگاه کلیدهای ولوم در نظر گرفته شده و کلیدی برای غیر فعال کردن میکروفن روی آن تعبیه شده است. با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - بیان کردن «Ok Google» یا «‘Hey Google» هم امکان فعال کردن دستیار صوتی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - فراهم می شود.

به گفته گوگل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - هدف هوم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - هاب ایجاد خانه ای متفکرتر و مفید تر است. گوگل محصول جدید خود را با سرویس هایی از جمله یوتیوب، مپس، تقویم و فوتوز همراه کرده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - است. به لطف قابلیت Voice Match هم امکان شناسایی صدای کاربران متفاوت فراهم می شود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران

می توانید از هوم هاب سوالاتتان را بپرسید یا از آن بخواهید وقتی در حال آشپزی هستید راهنمای قدم به قدم دستور غذا را برایتان بخواند. همچنین امکان محدود کردن تعاملات فراهم شده و می توانید در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - شب ها کارکرد دستگاه را تنها به پخش آلارم و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - مواردی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - از این قبیل محدود کنید. والدین می توانند محتویات را برای کودکان خود فیلتر کنند تا تنها به محتویات محدودی دسترسی داشته باشند.

جالب است که بر خلاف آمازون اکو شو یا فیسبوک پرتال که به تازگی معرفی شده در هوم هاب خبری از دوربین نیست و به این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - ترتیب نمی توانید با دوستانتان چت ویدیویی داشته باشید اما از سوی دیگر نگرانی های کمتری در مورد به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - خطر افتادن حریم خصوصی نیز وجود دارد.

قابلیت Ambient EQ با استفاده از حسگر و الگوریتم های ویژه رنگ های نمایش داده شده را با توجه به نور محیط تنظیم می کند. در عین حال نمایشگر در شب ها به طور خودکار خاموش می شود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران

در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - بحث سخت افزارها هم گوگل اعلام کرده که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - هوم هاب به اسپیکرهای فول رنج مجهز شده و از شبکه های وای فای با استانداردهای b/g/n/ac در فرکانس های 2.4 و 5.0 گیگاهرتز و نیز بلوتوث پشتیبانی می کند.

هوم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر ساری استان مازندران - هاب در 4 رنگ سبز، صورتی، خاکستری و سفید عرضه می شود، قیمت 149 دلار برای آن در نظر گرفته شده است و اشتراک 6 ماهه سرویس یوتیوب پریمیوم نیز به همراه آن ارائه می شود. هوم هاب از 30 مهر روانه بازار ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا می شود، البته پیش فروش آن از همین حالا نیز آغاز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone