🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33149.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

شکایت میلیارد دلاری کاربران آیفون از گوگل به در بسته خورد

دادگاه عالی لندن به دادخواهی سنخی که کاربران آیفون علیه گوگل مطرح کرده بودند پایان داد. موضوع شکایت مطرح شده جمع آوری رفتارهای اینترنتی کاربران به صورت غیر قانونی توسط گوگل بود. گفته شده بود ...

دادگاه عالی لندن به دادخواهی سنخی که کاربران آیفون علیه گوگل مطرح کرده بودند پایان داد. موضوع شکایت مطرح شده جمع آوری رفتارهای اینترنتی کاربران به صورت غیر قانونی توسط گوگل بود. گفته شده بود که این اطلاعات که از 5.4 میلیون کاربر آیفون جمع آوری شده قرار بوده به منظور تبلیغات استفاده شود.

این شکایت اولین بار توسط گروهی با عنوان «گوگل تو به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صومعه سرا استان گیلان - ما مدیونی» مطرح شده بود. ادعا شده بود که گوگل از راه حلی بهره برده تا تنظیمات امنیتی در مرورگر سافاری موبایل را دور بزند. این قابلیت امنیتی از ردیابی کوکی ها توسط موجودیت های ثالث جلوگیری می کرد. بر اساس ادعای این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صومعه سرا استان گیلان - گروه موضوع مورد بحث موجب آسیبی معادل با 1.3 میلیارد دلار شده بود.

پیش از این در سال 2012 گوگل مجبور به پرداخت 22.5 میلیون دلار جریمه به کمیسیون تجارت فدرال شده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صومعه سرا استان گیلان - بود. دلیل این موضوع به اطلاعات اشتباه ارائه شده از طرف گوگل به کاربران مرورگر سافاری برای جلوگیری از تبلیغات هدفمند مرتبط بود. اما این موضوع در بریتانیا متفاوت است و فعلاً امکان به موفقیت رسیدن در موردی مشابه در دادگاه های این کشور ممکن نیست؛ حتی علی رغم اینکه تأیید شده که مسلماً نقش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صومعه سرا استان گیلان - ادعا شده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صومعه سرا استان گیلان - گوگل اشتباه و نقض وظیفه بوده است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صومعه سرا استان گیلان

البته باید اشاره کرد که داده های به دست آمده توسط گوگل می توانستند به طور بالقوه به این شرکت امکان به جیب زدن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صومعه سرا استان گیلان - درآمد بیشتر با استفاده از تبلیغات هدفمند را بدهند. با این حال - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صومعه سرا استان گیلان - مشخص کردن میزان خسارتی که متوجه کاربران شده عملاً غیر ممکن است اما گروه مورد بحث ادعا می کند که این میزان به ازای هر کاربر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صومعه سرا استان گیلان - 750 پوند (معادل حدود 980 دلار) است.

این گروه اعلام کرده که قصد دارد از طرف 20 هزار نفر که در ارتباط با این موضوع امضا کرده اند درخواست تجدید نظر ارائه دهد. از سوی دیگر گوگل اعلام کرده که از رد شدن این ادعا توسط دادگاه خوشحال است و در نهایت گفته که حریم شخصی و امنیت کاربرانش برای شرکت به شدت مهم است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone