🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33145.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل از موبایل‌های «پیکسل ۳» و «پیکسل ۳ اکس ال» رونمایی کرد

پس از مدت ها انتشار شایعه و خبر درباره پیکسل ۳ و ۳ اکس ال که این اواخر به بررسی و حتی فروش آنها هم رسیده بود، گوگل سرانجام از این دو موبایل رونمایی کرد. این ...

پس از مدت ها انتشار شایعه و خبر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - درباره پیکسل ۳ و ۳ اکس ال که این اواخر به بررسی و حتی فروش آنها هم رسیده بود، گوگل سرانجام از این دو موبایل رونمایی کرد.

این موبایل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ها کماکان از طراحی دو رنگ مشابه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - با سال های گذشته بهره می برند و نسبت نمایشگر به بدنه نیز هنوز با رقبای اندرویدی فاصله زیادی دارد با این حال میزان کاهش لبه های نمایشگر در پیکسل ۳ اکس ال قابل توجه است.

پیکسل ۳ به عنوان نمونه کوچکتر از نمایشگری ۵.۵ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ و نسبت تصویر ۱۸:۹ پیکسل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بهره می برد که حاشیه های قابل توجهی دور آن را فراگرفته اند. زیر این پنل قوی ترین چیپست موبایل کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته اند اما از پشتیبانی کارت حافظه خبری - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نیست.تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقیتفاوت اصلی پیکسل معمولی و نسخه اکس ال در سال های گذشته به سایز نمایشگر محدود می شد اما امسال نه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تنها ابعاد نمایشگر مدل بزرگتر به ۶.۳ اینچ و رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل رسیده، بلکه یک بریدگی نیز در آن به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - چشم می خورد. این مسئله تمایز موبایل ها از یکدیگر را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بسیار ساده می سازد.

دوربین اصلی سری پیکسل ۳ از سنسوری ۱۲.۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز f/1.8 بهره می برد که از نوع «سنسور پیکسل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دوگانه» بوده و با تبدیل هر پیکسل به ۲ مورد مجزا، امکان ثبت تصاویر پرتره بدون نیاز به سنسور - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دوم را دارد.

دوربین سلفی این دستگاه از پیکربندی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دوگانه بهره برده و میزبان یک سنسور ۸ مگاپیکسلی واید با زاویه ۹۷ درجه و گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگری با زاویه ۷۵ درجه، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گشودگی دریچه لنز f/1.8 و قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز است. همانطور که قبلا زمزمه هایی از آن به گوش - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می رسید به لطف یادگیری ماشینی و قابلیت «تاپ شات» امکان شناسایی لبخند یا پلک زدن را داشته و به ثبت تصاویر سلفی بهتر کمک می کند.تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

گوگل برای افزایش کیفیت دوربین از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و علاوه بر تاپ شات قابلیت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - های جدیدی را به آنها افزوده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شامل این موارد است:

  • Super Res Zoom: ثبت تصاویر با کیفیت و دقیق حین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - زوم
  • Night Sight: افزایش کیفیت تصویربرداری در محیط - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - های با نور کم
  • Group Selfie Cam: عدم نیاز - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به استفاده از مونوپاد برای ثبت تصاویر سلفی
  • گوگل لنز: اپلیکیشن گوگل لنز حالا با دوربین پیکسل ۳ یکپارچه شده و با اجرای دوربین قابلیت مذکور هم در اختیار شما خواهد بود.

اسپیکر جلویی این موبایل ها استریو بوده و صدای خروجی آنها ۴۰ درصد از مدل های قبلی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بیشتر است.

هوش مصنوعی نیز تسهیلات جدیدی را برای کاربران فراهم کرده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - است برای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مثال می توان به رزرو خودکار رستوران، پاسخ خودکار به تماس - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - صوتی از طریق Call Screen و ارائه آن در قالب فایل متنی و خاموش کردن اعلان ها با قرار دادن نمایشگر روی سطح روی صاف - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - (Flip to Shhh) - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اشاره کرد.

یکی از مهمترین قابلیت های این دستگاه اندروید پای پیش فرض است و این در حالی است که سامسونگ به عنوان بزرگترین فروشنده دنیای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - موبایل ارائه آن به کاربران را تا سال آینده به تاخیر انداخته است. از مشخصات دیگر باید به باتری ۲۹۱۵ میلی آمپر ساعتی برای پیکسل ۳ و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - باتری ۳۴۳۰ میلی آمپر ساعتی برای پیکسل ۳ اکس ال - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - با پشتیبانی از شارژ بی سیم اشاره کرد.

شارژ بی سیم از طریق داک جدیدی به نام پیکسل استند صورت می گیرد که با قرار دادن موبایل روی آن قابلیت هایی نظیر هوم هاب پیدا خواهد کرد. بهای این استند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ۷۹ دلار تعیین شده است.

در پنل پشتی دستگاه سنسور اثر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - انگشت فیزیکی جا خوش - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرده و خبری از اسکنر زیر نمایشگر نیست. بدنه مرکب از شیشه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و فلز این دستگاه در رنگ های صورتی کمرنگ، مشکی و سفید به دست کاربران - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خواهد رسید.

این دستگاه ها از ۲۶ مهرماه در آمریکا عرضه خواهند شد و قیمت پایه پیکسل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ۳ و ۳ اکس ال برابر با ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار خواهد بود. مدل های با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز ۱۰۰ دلار بیشتر قیمت خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر روبیتا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، دوستان. من یه مشکل با مایکروفر مجیک MWO-20EC6 دارم. این مایکروفر بیشتر از دو ماه پیش خریداری شده. مشکل اینه که قطعا وصل شده ولی هنوز کار نمیکنه. هیچ عکس العملی نشون نمیده، برای همین هم تصمیم گرفتم با شما دوستان در ارتباط باشم و سوال کنم که آیا کسی این مشکل رو حل کرده؟

اگر کسی در شهر سراب منطقه روستای قلعه جوق از تاسیسات برق داره و میتونه به من در این مورد کمک کنه، لطفا پیام بده. ممنونم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone