🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33161.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مرورگر کروم ۷۰ نمایش صدها سایت مهم را با مشکل مواجه می‌کند

گوگل در پی بهبود امنیت مرورگر کروم در نسخه های بعدی است اما این مسئله ممکن است روی برخی سایت ها تاثیرات منفی داشته باشد. در سال های گذشته همه سایت ها برای انتقال داده‌ از ...

گوگل در پی بهبود امنیت مرورگر کروم در نسخه های بعدی است اما این مسئله ممکن است روی برخی سایت ها تاثیرات منفی داشته باشد.

در سال های گذشته همه سایت ها برای انتقال داده‌ از سرور به مرورگر از پروتکل HTTP استفاده می کردند که در آن داده ها رمزنگاری نشده و از امنیت کافی برخوردار نیستند. در سال های اخیر پروتکل جدید - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - HTTPS توسعه پیدا کرد که به لطف رمزنگاری داده ها، امنیت بیشتری را فراهم می آورد. یکی از شرکت های صادر کننده این تاییدیه ها سیمانتک بود اما گوگل به بهانه سهل انگاری این شرکت در صدور تاییدیه های HTTPS، در نسخه جدید کروم پشتیبانی از آنها را قطع خواهد کرد.

مشکل اینجاست که به گفته «اسکات - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هلم»، محقق امنیتی صدها مورد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از سایت های پربیننده دنیا هنوز از تاییدیه های HTTPS سیمانتک قدیمی استفاده می کنند که سابقه آنها به قبل از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سال ۲۰۱۶ بازگشته و با کروم ۷۰ که هفته آینده از راه می رسد، سازگاری ندارند. در میان این سایت ها، پورتال های دولتی کشورهایی نظیر هند و آمریکا نیز دیده می شود. تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقیاعلام این تصمیم از سوی گوگل باعث شده شرکت هایی نظیر فراری و «داسو سیستمز» (کمپانی توسعه سالیدورک) نیز سایت های خود را به تاییدیه های جدید ارتقا دهند.

قابلیت دیگری که برای کروم ۷۰ در نظر گرفته شده به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هشدار صفحات نا امن مرتبط است. هنگامی که کاربر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - قصد وارد کردن اطلاعات در یک صفحه HTTP را داشته باشد، علامت «Not Secure» به رنگ قرمز در می آید تا توجه کاربر را به عدم پشتیبانی آن از پروتکل HTTPS و خطرات امنیتی بالقوه جلب کند.

از دیگر قابلیت های احتمالی این نسخه می توان به امکان استفاده از رابط برنامه نویسی کاربردی (API) شناسایی شکل، پشتیبانی از بلوتوث وب و حسگر اثر انگشت در سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - های مک و اندروید اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone