تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35422.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل طراحی کلی نمایشگر تاشو را تشریح می کند

بر اساس گزارش ها به نظر می رسد اپل با جدیت پروژه توسعه آیفون یا آیپد تاشو را دنبال می کند. اخیراً شرکت ساکن کوپرتینو حق پتنت جدیدی را به دست آورده که اشاره به ...

بر اساس گزارش ها به نظر می رسد اپل با جدیت پروژه توسعه آیفون یا آیپد تاشو را دنبال می کند. اخیراً شرکت ساکن کوپرتینو حق پتنت جدیدی را به دست آورده که اشاره به یک نمایشگر تاشو دارد.

به گزارش وبسایت فون آرنا پتنت اخیر که - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - حق امتیاز آن توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده اعطا شده به «دستگاه های الکترونیکی با نمایشگرهای انعطاف پذیر» اشاره دارد که اولین بار در 8 ژوئن 2016 درخواست - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ثبت آن ارائه شده بود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

این پتنت یک نمایشگر شفاف را تشریح می کند که می تواند به واسطه شیارها یا بریدگی هایی خم شود. به منظور اینکه در هنگام تا شدن، بخشی از نمایشگر آسیب نبیند، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پتنت اشاره به یک ماده الاستومر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با خاصیت ارتجاعی یا مایعات یا مواد خاص دیگر دارد.

پیش از این اشاره شده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بود که اپل قصد دارد گوشی تاشوی خود را در سال 2020 - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - معرفی کند. قبل تر از آن نیز منابعی کره ای اعلام کرده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بودند که اپل تولید مدارها و پنل های OLED قابل انعطاف برای آیفون های تاشو را به ال جی می سپارد.

آیفون تاشو - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - احتمالاً قابلیت تبدیل بین حالت های گوشی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تبلت را خواهد داشت. در ادامه می توانید سایر تصاویر مرتبط با این پتنت را مشاهده کنید:

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

 

 

تماشا کنید: یوزپلنگ رباتیک MIT بدون نیاز - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به دوربین موانع را پشت سر می گذارد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone