تعمیرات یخچال کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35420.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هواوی نوا ۳ معرفی شد؛ کایرین ۹۷۰ و دوربین های دوگانه

هواوی امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با عنوان نوا ۳ رونمایی کرد که از آخرین چیپست کایرین، رم قدرتمند و دوربین های دوگانه بهره می برد. هواوی نوا ۳ بر خلاف سری قبلی خود ...

هواوی امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با عنوان نوا ۳ رونمایی کرد که از آخرین چیپست کایرین، رم قدرتمند و دوربین های دوگانه بهره می برد.

هواوی نوا ۳ بر خلاف سری قبلی خود که به چیپست میان رده مجهز شده بود، از تراشه پرچمدار کایرین ۹۷۰ با پردازنده هشت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هسته ای و فرکانس های ۲.۴ و ۱.۸ گیگاهرتز بهره می برد و از اینرو احتمالا کمپانی چینی قصد تغییر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - استراتژی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های قبلی و تبدیل نوا به یک سری پرچمدار را داشته باشد.

نمایشگر ۶.۳ اینچی این گوشی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ علاوه بر گوشه های خمیده به بریدگی نیز مجهز شده است. هواوی نوا ۳ علاوه بر چیپست مذکور - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از ۶ گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز بهره می برد. تعمیرات یخچال کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقیدوربین اصلی دوگانه موبایل با پیکربندی عمودی از سنسورهای ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی و گشودگی دهانه لنز f/1.8 تشکیل شده که پایین آن فلش LED قرار دارد. در پنل جلو نیز شاهد دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی و ضریب اف ۲.۰ هستیم که امکان ثبت تصاویر پرتره را به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ارمغان می آورد.

پنل پشتی هواوی نوا ۳ تا حدودی منحنی بوده و کلیدهای فیزیکی نیز همگی در لبه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سمت راست جا خوش کرده اند. به طور کلی می توان گفت که طراحی موبایل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تا حد زیادی شبیه به آنر ۱۰ در ابعاد بزرگتر است.تعمیرات یخچال کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقیاز دیگر مشخصات این موبایل می توان به اسکنر اثر انگشت در پنل عقب، اندروید ۸.۱ با رابط کاربری EMUI ۸.۲، اسلات هیبرید برای سیم کارت دوم یا کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت و پورت USB از نوع C در لبه پایینی اشاره کرد.

تمامی این امکانات در بدنه ای با ابعاد ۱۵۷ در ۷۳.۷ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در ۷.۳ میلی متر و وزن ۱۶۶ گرم قرار گرفته که قرار است در رنگ های صورتی، مشکی، آبی و طلایی به دست مشتریان برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone