تعمیرات یخچال الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35426.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مرورگر فایرفاکس به یک پسورد منیجر داخلی مجهز می‌شود

اگر از طرفداران مرورگر موزیلا باشید، حتما با Test Pilot هم آشنا هستید؛ برنامه‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به پذیرش ریسک دانلود نسخه‌های بتا، آخرین خصوصیات آزمایشی فایرفاکس را در نسخه‌های ...

اگر از طرفداران مرورگر موزیلا باشید، حتما با Test Pilot هم آشنا هستید؛ برنامه‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به پذیرش ریسک دانلود نسخه‌های بتا، آخرین خصوصیات آزمایشی فایرفاکس را در نسخه‌های پایدار این مرورگر تست و تجربه نمایند.

موزیلا امروز اعلام کرده که تست پایلوت برای پلتفرم موبایل هم عرضه می‌شود، و به محض دانلود می‌توانید دو خصوصیت آزمایشی جذاب و کاربردی را در آن امتحان کنید. اولین ویژگی، Firefox Lockbox نام دارد.

لاک باکس یک پسورد منیجر داخلی است که رمزهای عبور شما را در خود ذخیره می‌کند. در این صورت می‌توانید در سایت‌های مختلف بدون نیاز به - تعمیرات یخچال الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تایپ رمز عبور وارد حساب‌های کاربری‌تان بشوید. همچنین این ویژگی با فیس آیدی و تاچ آیدی iOS هم سازگاری کامل دارد.

تعمیرات یخچال الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

اما کاربران اندرویدی تست پایلوت هم - تعمیرات یخچال الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یک قابلیت اختصاصی دریافت کرده‌اند. Notes by Firefox همان‌‌گونه از اسمش پیداست، وسیله‌ای است برای آنکه بتوانید هنگام مرور وب افکار و کارهای عقب مانده‌تان را به سرعت یادداشت کرده و در مرورگر ذخیره کنید.

این یادداشت‌ها - تعمیرات یخچال الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در میان نسخه‌های موبایل و دسکتاپ فایرفاکس همگام‌سازی می‌شوند تا - تعمیرات یخچال الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خیالتان بابت دسترسی به آن‌ها راحت باشد. برای این که از امنیت اطلاعات هم - تعمیرات یخچال الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خاطر جمع باشید، باید بدانید که کلیه یادداشت‌های شما به صورت سرتاسری رمزنگاری می‌شوند.

در این صورت کسی جز شما نمی‌تواند یادداشت‌های - تعمیرات یخچال الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ذخیره شده را بخواند. برای ثبت نام در برنامه تست پایلوت و شروع کار با این دو قابلیت آزمایشی، می‌توانید همین حالا به این آدرس اینترنتی مراجعه - تعمیرات یخچال الجی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone