تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35423.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ایران در رتبه‌بندی شاخص جهانی نوآوری 10 پله صعود کرد

رتبه‌ بندی شاخص جهانی نوآوری در سال ۲۰۱۸ منتشر شده که در آن ایران با جهشی نسبتا قابل توجه از رتبه 75 سال گذشته به جایگاه 65 رسیده است. شاخص جهانی نوآوری نام گزارشی است ...

رتبه‌ بندی شاخص جهانی نوآوری در سال ۲۰۱۸ منتشر شده که در آن ایران با جهشی نسبتا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قابل توجه از رتبه 75 سال گذشته به جایگاه 65 رسیده است. شاخص جهانی نوآوری نام گزارشی است - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که هر ساله توسط سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) منتشر می ­شود و در آن به رتبه‌بندی کشورها از منظر نوآوری می­‌پردازد.

بر اساس گزارش مذکور، ایران در میان ۳۴ کشور با درآمد متوسط به بالا (upper-middle-income countries) در رتبه ۱۶ و در میان ۹ کشور آسیای مرکزی و جنوب غربی آسیا در رتبه دوم قرار دارد.

براساس جدولی که در آن، جایگاه کشورها در رتبه بندی کلی شاخص جهانی نوآوری ارائه شده است، رتبه کشورمان از جایگاه ۱۰۶ در سال ۲۰۱۵ به جایگاه ۶۵ در سال ۲۰۱۸ رسیده است که در مقایسه با گزارش سال ۲۰۱۷، بعد سرمایه انسانی و پژوهش نیز همانند سال­های قبل رتبه قابل اعتنایی داشته است و در رتبه ۴۵ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بین کشورهای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مورد بررسی قرار دارد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی
لیست 20 کشور صدر این جدول

بعد زیرساخت با ۱۲ رتبه بهبود از جایگاه ۹۹ به جایگاه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ۸۷، پیچیدگی کسب و کار با ۷ پله بهبود از رتبه ۱۱۵ به رتبه ۱۰۸، پیچیدگی بازار با ۶ پله بهبود رتبه از جایگاه ۱۱۲ به جایگاه ۱۰۶، در آخر بعد نهادها با ۴ رتبه تنزل، از جایگاه ۱۰۶ به جایگاه ۱۱۰ در بین کشورهای مورد بررسی رسیده است.

یکی از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ویژگی ­های گزارش شاخص جهانی نوآوری، نگاه همه جانبه و متوازن به همه ابعاد اثرگذار بر نوآوری است و مرور داده ­های جدول جدید رتبه بندی کشورها در سازمان جهانی مالکیت فکری نشان از این دارد که رشد شاخص ­های کشور، چه در بازه ­های چهار ساله (از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸) و چه در مقایسه با سال گذشته، در اغلب قریب به اتفاق ابعاد، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با رشد همراه بوده است.

اما نکته قابل توجه اینکه علیرغم رشد رتبه کلی کشور در سال­های اخیر، برخی از ابعاد که به ورودی­ های نوآوری برمی­ گردد رتبه مطلوبی ندارند و این ضعف و عدم توازن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در رتبه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ابعاد، نباید با رشد قابل توجه و رتبه بسیار خوب ابعاد دیگر که منتج به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بهبود در رتبه کلی شده است، نادیده گرفته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر والیه نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وای چقدر از خدمات شرکت تعمیرچی در شعبه هشترود راضی هستم! کادر فنی آنان را به خاطر حرفه ای بودنشان تمجید می کنم. تعمیر یخچال آرچلیک 1521WD من در منزل مهر شغلی بود که انجام شد و من باید بگویم که نتیجه نهایی شگفت انگیز بود! من به شخصه به تمام علاقمندان به خدمات تعمیرات خانگی در منطقه شهرک مسکن مهر شهر هشترود، شرکت الو را توصیه می کنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone