تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35425.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

با Ticwatch Pro آشنا شوید؛ ساعتی با دو نمایشگر

تولید کنندگان ساعت‌های هوشمند همیشه در ساخت و تهیه باتری‌هایی با طول عمر بیش از دو روز به مشکل برمی‌خورند. حتی برخی شرکت‌ها پیش از این سعی کرده‌اند که راهکار‌های متفاوتی در پیش بگیرند. بهره ...

تولید کنندگان ساعت‌های هوشمند همیشه در ساخت و تهیه باتری‌هایی با طول عمر بیش از دو روز به مشکل برمی‌خورند. حتی برخی شرکت‌ها پیش از این سعی کرده‌اند که راهکار‌های متفاوتی در پیش بگیرند. بهره گیری از حالت‌هایی برای ذخیره باتری و استفاده از گرمای بدن کاربر از این راهکارها به شمار می‌رود.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

حال یک کمپانی هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به نام Mobvoi روش جدیدی توسعه داده که می‌تواند انرژی را بهتر ذخیره کرده و گجت را تا ۳۰ روز روشن نگه دارد. شرکت یاد شده موفق شده که این تکنولوژی را در ساعت‌ دو نمایشگره Ticwatch Pro پیاده کند.

این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ساعت‌ها هم اکنون در برنامه‌ی اختصاصی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فروش آمازون قرار دارند و کاربران اصلی این پلتفرم می‌توانند این ساعت‌ها را تا ۲۴ مردادماه تهیه کنند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

ساعت‌ دو نمایشگره - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Ticwatch Pro قابلیت‌های خارق العاده‌ی زیادی دارد که دو نمایشگر‌ تعبیه شده برای ذخیره انرژی تنها یکی از ویژگی‌های این گجت ۲۵۰ دلاری است.

روش عملکرد این دو صفحه نمایش‌ بدین شکل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - است که یک ال سی دی روی یک صفحه‌ی نمایش اولد قرار می‌گیرد. صفحه ال سی دی بالایی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - زمانی که فعال نیست شفاف می‌ماند و کاربر قادر است که تصاویر به نمایشگر درآمده در صفحه اولد و سیستم‌عامل Wear OS - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را مشاهده کند. به این ویژگی اصطلاحاً حالت هوشمند گفته می‌شود.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

Mobvoi مدعی شده که باتری ۴۱۵ میلی آمپر ساعتی این گجت قادر است که برای ۲ روز از حالت هوشمند پشتیبانی کند. علاوه بر این زمانی که حجم باتری کم شود یا بر حسب دلخواه می‌توان وضعیت ساعت را - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به حالت ضروری تغییر داد.

در این حالت صفحه ال سی دی بالایی فعال می‌شود و کاربر دیگر نمی‌تواند از ویژگی‌های سیستم عامل Wear OS استفاده کند. اگر باتری پوشیدنی یاد شده کاملاً شارژ شده باشد، کابر می‌تواند به مدت ۳۰ روز از حالت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ضروری استفاده کند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

علاوه بر این ویژگی منحصر به فرد، Ticwatch Pro از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قابلیت سنجش فشار خون، پرداختNFC، استریم موسیقی با استفاده از بلوتوث واستاندارد ضد آب IP68 نیز بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone