تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35415.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سرقت ۲۷ هزار دلاری از اپل استور ؛ پلیس به دنبال مظنونین نوجوان

به تازگی اتفاق عجیبی در یکی از فروشگاه‌ی اپل استور واقع در شهر فرزنوی ایالت کالیفرنیا رخ داده است. درحالی که خریداران زیادی در این محل حاضر بودند، ناگهان چهار مرد به این مکان هجوم ...

به تازگی اتفاق عجیبی در یکی از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فروشگاه‌ی اپل استور واقع در شهر فرزنوی ایالت کالیفرنیا رخ داده است. درحالی که خریداران زیادی در این محل حاضر بودند، ناگهان چهار مرد به این مکان هجوم آورده و هر گجتی که به دستشان رسیده را جمع آوری کرده و به سرعت فرار کرده‌اند. به گزارش پلیس ۲۶ دستگاه توسط آنها به سرقت رفته که روی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هم رفته ۲۷ هزار دلار ارزش داشته‌اند.

ویدیو‌ی ضبط شده توسط دوربین‌ امنیتی نشان می‌دهد که این چهار دزد بسیار سریع و چابک بوده‌اند. این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چهار مرد که پلیوری کلاه دار بر تن داشتند و با کشیدن کلاه روی صورتشان سعی داشتند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هویت خود را مخفی کنند، یک باره به سمت میز‌های اپل استور هجوم آوردند. جالب اینجاست که خریداران از هجوم ناگهاین این افراد ترسیدند و نتوانستند از جای خود تکان بخورند. این مسئله موجب شد که ۴ سارق بتوانند به راحتی تمامی وسایل دلخواه خود را قاپیده و با خود ببرند.

پلیس فرزنو گزارش داده که در میان گجت‌های به سرقت رفته چندین مدل از تلفن‌های هوشمند اپل نظیر آیفون 6، آیفون 7، آیفون8 و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آیفون 10 نیز دیده می‌شود. تمامی این موبایل‌ها به همراه دیگر مک بوک‌های دزدیده شده به میز‌های این فروشگاه بسته شده بودند اما سارقین موفق شده‌ بودند به هر ترتیب آنها را از میز جدا کرده و با خود ببرند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

یکی از مشتریان شجاع سعی کرد که راه خروج را سد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کرده و کمی برای مامورین امنیتی زمان بخرد اما اولین سارق به وی برخورد کرد و او را از سر راه برداشت.

طبق تحقیقات پلیس، گروه سارقین متشکل از این ۴ نفر به علاوه یک راننده بوده و آنها به دنبال ۵ مظنون ۱۶ تا ۱۸ ساله هستند. نیروی پلیس گمان می‌برد که یک دسته به خصوصی از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سارقان می‌توانند عاملین طراحی این دزدی باشند چرا که پیش از این نیز سرقت‌هایی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با استراتژی مشابه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در همین شهر صورت پذیرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone