تعمیرات یخچال کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35418.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

جهرمی موضوع دختران اینستاگرامی را انحراف افکار عمومی از شفاف‌سازی ارزی می‌داند

چندی پیش برخی پیج های اینستاگرام از دسترس خارج شد که اکثر آنها متعلق به چند دختر بودند. بعد از مدتی در یک برنامه تلویزیونی پیرامون این افراد، صحنه‌هایی از بازجویی و اعترافات آنها پخش ...

چندی پیش برخی پیج های اینستاگرام از دسترس خارج شد که اکثر آنها متعلق به چند دختر بودند. بعد از مدتی در یک برنامه تلویزیونی پیرامون این افراد، صحنه‌هایی از بازجویی و اعترافات آنها پخش شد که بازتاب منفی گسترده‌ای در بین مردم و رسانه‌های داخل و خارج داشت.

حال وزیر ارتباطات کشورمان در واکنش به این موضوع گفته است که پیش کشیدن چنین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مساله‌ای صرفا توسط اتاق فکری صورت گرفته تا موضوع شفاف سازی ارزی به حاشیه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کشیده شود و اذهان عمومی از این مطالبه مهم به مسیر دیگری پیش بروند. جهرمی امروز در مصاحبه خود با رادیو تهران گفت:

«پیش کشیدن موضوع دختر خانمی که در اینستاگرام فعال بود و فیلتر این شبکه اجتماعی، حاصل تصمیم اتاق فکرهایی بود که منافعشان از موضوع شفاف‌سازی ارزی به خطر افتاده است.

البته نه اینکه بگویم صداوسیما و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مسئول محترمی که در این موارد مصاحبه کرده است، اتاق فکر هستند. وقتی فضای کشور روی مطالبه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شفاف‌گرایی قرار - تعمیرات یخچال کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - گرفته تا تکلیف ارزهایی که گرفته شده مشخص شود، یک باره خانمی تبدیل به سوژه خبری بزرگی می‌شود که کل دنیا شروع به صحبت کردن درباره او می‌کنند که به نظر من طبیعی نیست.»

تعمیرات یخچال کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

وزیر  ارتباطات چندی پیش موضوع فیلترینگ اینستاگرام، که - تعمیرات یخچال کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بعد از اظهارات جدید معاون دادستان کل کشور در رسانه‌ها منتشر شد را نیز صریحا انحراف افکار عمومی خوانده بود: «آنچه تازگی دارد طرح یک موضوع قدیمی توسط برخی از رسانه‌ها برای انحراف افکار عمومی از مطالبه‌گری شفاف سازی سوء استفاده کنندگان ارزی اخیر است.» اینستاگرام تنها شبکه اجتماعی مسدود نشده در ایران است که به گفته کارشناسان بیشتر از ۲۶ میلیون ایرانی از آن استفاده می‌کنند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

پیش‌تر کارشناسان مختلفی از جمله «عبدالله رمضان زاده» سخنگوی دولت اصلاحات - تعمیرات یخچال کنوود در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و استادیار فعلی دانشگاه تهران نیز سخنانی همچون صحبت‌های جهرمی را در توییتر آورده بود و گفته بود:

«صدا و سیما با قصه رقص تلاش کرد داستان ارز را به حاشیه ببرد. شما وزرای دولت خود را موظف کنید در موضوع ارز شفاف عمل کنند و وزارت اطلاعات خود را مامور کنید گزارش تخلفات را ارائه کند تا مردم مطالبه گر قوه قضائیه برای مجازات مجرمان شوند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone