تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35413.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سیگیت با معرفی یک حافظه SSD جدید، به گسترش فعالیت های خود تمایل نشان داد

هنگامی که صحبت از حافظه رایانه باشد، نام سیگیت برای بسیاری از کاربران آشناست؛ اما این کمپانی عموماً روی هارد درایوهای مصرف کنندگان و حافظه های فلش برای بازار سازمانی متمرکز است. این کمپانی حالا ...

هنگامی که صحبت از حافظه رایانه باشد، نام سیگیت برای بسیاری از کاربران آشناست؛ اما این کمپانی عموماً روی هارد درایوهای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مصرف کنندگان و حافظه های فلش برای بازار سازمانی متمرکز است. این کمپانی حالا از یک حافظه SSD برای کاربران عادی رونمایی کرده که نشان می دهد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سیگیت تمایلی دوباره به ساخت حافظه برای پی سی ها و لپ تاپ های سنتی یافته است.

حافظه BarraCuda SSD سیگیت عملاً یک درایو SATA - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - معمولی است و به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هیچ وجه با نمونه های جدیدتر و سریع تر NVMe قابل مقایسه نیست. به همین خاطر، SSD سیگیت قرار نیست با سرعتی دیوانه وار نیازهای شما را برآورده کند، اما در هر صورت گزینه ای قابل قبول برای دسکتاپ های سال 2018 به حساب می آید.

مدل های مختلف این حافظه، بین 250 گیگابایت الی 2 ترابایت ظرفیت دارند و مهم تر از هر چیز دیگر، با قیمتی معقول به دست مشتریان می رسند.

مدل پایه BarraCuda قیمتی معادل 74 دلار دارد و این برچسب قیمت برای مدل 1 ترابایتی به 229.99 دلار می رسد. این SSD از همین حالا به صورت محدودی در خرده فروشی آمازون عرضه شده و به همین خاطر از همین حالا امکان سفارش اش وجود دارد. سیگیت می گوید که موجودی BarraCuda در ماه سپتامبر افزایش می - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone