تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35412.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اسناد FCC از نقشه های تازه شیائومی برای بازار آمریکا پرده برمی دارد

به نظر می رسد کمپانی شیائومی که مدتی پیش ۵ درصد از سهام خود را در بازار بورس عرضه کرده، برنامه های تازه و هیجان انگیزی برای تحقق یکی دیگر از مهمترین هدف هایش یعنی ...

به نظر می رسد کمپانی شیائومی که مدتی پیش ۵ درصد از سهام خود را در بازار بورس عرضه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرده، برنامه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های تازه و هیجان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - انگیزی برای تحقق یکی دیگر از مهمترین هدف هایش یعنی ورود به بازار آمریکا دارد. اسناد تازه FCC از موبایلی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با برند Pocophone - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حکایت دارند که قرار است در اروپا - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و آمریکا روانه بازار شود. این برند جدید چندی پیش توسط شیائومی به ثبت رسیده بود.

موبایل مورد بحث با کد M1805E10A در پایگاه داده رگولاتوری آمریکا به ثبت رسیده و از روی تصاویر شماتیک موجود در این اسناد می دانیم که علاوه بر بهره مندی از دوربین دوگانه در بدنه پشتی، احتمالاً از نسبت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تصویری متفاوت در مقایسه با موبایل های تولیدی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شیائومی برخوردار خواهد بود.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان

در اسناد مذکور اشاره شده که ما با یک سخت افزارد رده P2 مواجهیم که به معنی نسخه اولیه و یا تست بودن آن است. از سایر ویژگی های سخت افزاری آن می توان به بهره مندی از حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. با توجه به سایر داده ها نیز به نظر می رسد در قلب نخستین - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - محصول Pocophone پردازنده محبوب اسنپدراگون ۸۴۵ جای خوش خواهد کرد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان

با توجه به مالکیت شیائومی بر برند مورد اشاره، بهره مندی موبایل مرموز M1805E10A از رابط - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کاربری MIUI 9 به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هیچ وجه عجیب نخواهد بود.

استفاده از یک برند - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جدید، مستقل و به ظاهر بی ارتباط برای عرضه محصول در بازار آمریکا همان ترفند موفقی است که پیش از این هواوی (با برند آنر) و حتی خودروسازی چون تویوتا (با برند لکسوس) به کار برده اند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان

گرچه ایالات متحده بزرگترین بازار برای موبایل های هوشمند به حساب نمی آید، اما به طور قطع این کشور بهشت پرچمداران و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - رده بالاها است. بنابراین کاملاً منطقی است که کمپانی های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بزرگ تمام تلاش خود را برای تصاحب بخشی از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بازار مذکور به کار ببندند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone