تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35417.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سامانه جامع روابط کار با هدف شفافیت قراردادهای کاری راه‌اندازی می‌شود

سامانه جامع روابط کار از فردا -چهارشنبه ۲۰ تیرماه- رسماً شروع به کار می‌کند و کارگران و کارفرمایان برای استفاده از آن، صرفاً برای بار اول ملزم به حضور و ثبت نام در دفاتر پیشخوان ...

سامانه جامع - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - روابط کار از فردا -چهارشنبه ۲۰ تیرماه- رسماً شروع به کار می‌کند و کارگران و کارفرمایان برای استفاده از آن، صرفاً برای بار اول ملزم به حضور و ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت هستند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این سامانه، ثبت الکترونیکی شکایت کارگران بدون نیاز به مراجعات حضوری است. همچنین در این سامانه، کارفرمایان ملزم می‌شوند تا قراردادهای خود را به شکل آنلاین بارگذاری کنند تا از وجود قراردادهای سفید و موقت جلوگیری به عمل آید.

«علی ربیعی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یک گفتگوی زنده تلویزیونی در همین رابطه عنوان کرد که - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سامانه جامع روابط کار کمک می‌کند تا امنیت شغلی کارگران افزایش پیدا - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کند: «نگرانی‌های بسیاری بابت قراردادهایی وجود دارد که یا ثبت نمی‌شوند یا برخلاف قانون ارسال نمی‌شوند. با این سامانه،‌ کل حوزه روابط کاری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ما الکترونیکی می‌شود، شفافیت اضافه می‌شود، نوعی تکریم ارباب رجوع و صرفه‌جویی در منابع به وجود می‌آید و از همه مهم‌تر، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - امکان رسیدگی به افراد در دهک‌های پایین افزایش پیدا می‌کند.»

این سامانه مشاغل سخت و زیان‌آور، طبقه بندی مشاغل، بیمه بیکاری، بازرسی‌های کار، و سوابق کاری کارگران را مشخص می‌کند و به گفته ربیعی، سامانه یک شناسنامه کاری برای کارگران ایجاد می‌کند که سوابق کاری‌شان در آن درج می‌شود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

وزیر کار همچنین آمارهایی از مراجعین - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به سازمان‌های مختلف داد که اکنون با استفاده از فناوری، می‌توان آنها را به حداقل رساند. به گفته ربیعی، ۲۵۰ هزار نفر بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که ماهانه به سازمان‌های مربوطه مراجعه می‌کنند و تعداد مراجعات همین افراد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بیشتر از ۲ میلیون بار در سال - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است. تعداد پرونده‌های اختلافی وزارت کار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نیز سالانه ۳۰۰ هزار عدد عنوان شد که حالا از طریق این سامانه و به شکل آنلاین پیگیری می‌شوند. ربیعی پیش‌بینی می‌کند که حدود ۲ میلیون کارگاه در این سامانه ثبت نام کنند.

اسماعیل - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ظریفی آزاد، مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز خبر داده است که فاز اول این سامانه از فردا در تهران اجرایی می‌شود و سپس نوبت به استان‌های سمنان، اردبیل، قزوین و البرز می‌رسد. ظریفی آزاد به «فارس» گفته است که این سامانه در پایان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مردادماه در اختیار کارگران سراسر کشور قرار خواهد گرفت.

به نظر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می‌رسد که سامانه جامع روابط کار این امکان را فراهم می‌کند تا برای نخستین بار، آمار دقیق و کاملی از شرایط بازار کار و قراردادها در کشور وجود داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone