🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24591.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تایپ با دوربین سلفی؛ سامسونگ با SelfieType کیبورد مجازی را منسوخ می‌کند

سامسونگ به تازگی از قابلیت جالبی رونمایی کرده که ممکن است تایپ در گوشی را به کلی دگرگون کند. این قابلیت که «سلفی تایپ» (SelfieType) نام دارد به کاربر اجازه می دهد تا به کمک ...

سامسونگ به تازگی از قابلیت جالبی رونمایی کرده که ممکن است تایپ در گوشی را به کلی دگرگون کند. این قابلیت که «سلفی تایپ» (SelfieType) نام دارد به کاربر اجازه می دهد تا به کمک دوربین سلفی عمل تایپ کردن را انجام دهد.

در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مرند زنجان استان زنجان - ظاهر این قابلیت شبیه کیبوردهای پروژکتوری قدیمی است که با درصد خطای بالا حروف را تشخیص می دادند. حال قابلیت سلفی تایپ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مرند زنجان استان زنجان - با مشاهده هوشمندانه حرکات - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مرند زنجان استان زنجان - انگشتان کاربر روی سطح صاف، آنها را به حروف تبدیل می کند.

سازنده کره ای می گوید قابلیت سلفی تایپ با قرار دادن عکس - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مرند زنجان استان زنجان - های خام دوربین سلفی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مرند زنجان استان زنجان - در کنار هوش مصنوعی، مکان دقیق انگشتان کاربر را بدون نیاز به فشردن دکمه های فیزیکی تشخیص می دهد.

آنطور که در وبلاگ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مرند زنجان استان زنجان - Smasung Members نوشته شده، قابلیت سلفی تایپ در حال حاضر فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند و در صورت بازخورد مثبت، احتمال پشتیبانی از زبان های جدید وجود دارد.

یکی از نقاط ضعف آشکار این فناوری، کاربردی بودن آن تنها برای تایپیست های لمسی حرفه ای است که برای تایپ کردن نیازی به نگاه کردن - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مرند زنجان استان زنجان - به صفحه کلید ندارند. به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مرند زنجان استان زنجان - نظر می رسد این قابلیت برای کاربرانی که باید مدام به صفحه کلید فیزیکی یا مجازی نگاه کنند، کاربردی نخواهد بود.

سامسونگ جزئیات قابلیت سلفی تایپ را در کنفرانس خود در نمایشگاه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مرند زنجان استان زنجان - CES 2020 فاش خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone