🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24594.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تشک Climate360 با تنظیم دمای بدن کیفیت خواب را بالا می‌برد

تا به حال تشک‌های خواب شرکت Sleep Number سعی در فراهم آوردن بهینه‌ترین سطح از نرمی و راحتی را برای هر شخص در هنگام خواب داشته‌اند، اما تشک هوشمند جدید این شرکت پا را از این ...

تا به حال تشک‌های خواب شرکت Sleep Number سعی در فراهم آوردن بهینه‌ترین سطح از نرمی و راحتی را برای هر شخص در هنگام خواب داشته‌اند، اما تشک هوشمند جدید این شرکت پا را از این فراتر گذاشته تا با استفاده از متعادل کردن دمای بدن، به کیفیت خواب مصرف کنندگان بهبود بیشتری ببخشد.

تشک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کرمانشاه استان کردستان - جدید که Climate360 نام گرفته، با کمک «خرد اقلیم‌ها» - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کرمانشاه استان کردستان - (microclimates) برای کاهش تعداد دفعات بیدار شدن فرد در طول شب دمای بدن او را در بهترین حالت ممکن نگاه می‌دارد. با در اختیار داشتن هر دو دستور گرما و سرما، این تشک دمای بدن فرد را برای داشتن سیکل خواب بهتر به صورت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کرمانشاه استان کردستان - خودکار تنظیم می‌کند.

تشک Climate360 دو ناحیه دمایی مختلف دارد بنابراین در تشک‌های دو نفره دما برای هر فرد به صورت جداگانه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کرمانشاه استان کردستان - تنظیم می‌شود. هر روز گزارشی از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کرمانشاه استان کردستان - کیفیت خواب فرد جمع‌آوری شده که شامل معیارهایی از جمله تغییرات ضربان قلب، ریتم سیرکادین و تنفس می‌شود.

با اینکه تشک Climate360 تا سال 2021 عرضه نخواهد شد اما شرکت Sleep Number امکانی برای تمام تشک‌های سری 360 خود در نظر گرفته که با اضافه شدن لایه‌های متعادل کننده دما، سرما - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کرمانشاه استان کردستان - و گرمای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کرمانشاه استان کردستان - این تشک‌ها را کنترل کرده و به خواب بهتر افراد کمک کنند.

هر چند با استفاده از این تکنولوژی در مدل‌های قبلی محصولات Sleep Number، همچنان تکنولوژی به کار رفته در Climate360 بسیار پیشرفته‌تر و کاربردی‌تر به نظر می‌رسد اما به هر حال می‌تواند خبر خوبی برای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کرمانشاه استان کردستان - مصرف کنندگان فعلی تشک‌های این شرکت باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone