🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24592.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس لپ‌تاپ ذن بوک Duo را با دو نمایشگر معرفی کرد

ایسوس در خرداد ماه لپ‌تاپ ذن بوک Pro Duo را با دو نمایشگر 4K معرفی کرده بود که ۲.۵ کیلوگرم هم وزن داشت اما اکنون در نمایشگاه CES یک نسخه جدید از این لپ‌‌تاپ را به ...

ایسوس در خرداد ماه لپ‌تاپ ذن بوک Pro Duo را با دو نمایشگر 4K معرفی کرده بود که ۲.۵ کیلوگرم هم وزن داشت اما اکنون در نمایشگاه CES یک نسخه جدید از این لپ‌‌تاپ را به نمایش گذاشته که مشکل اصلی یعنی وزن را حل کرده است. اکنون لپ‌تاپ جدید - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با نام «ZenBook Duo» - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با نگه‌داشتن نمایشگر دوم، ۱.۵ کیلوگرم وزن دارد.

حتماً در سال‌های اخیر با مک‌بوک‌ پرو‌ی اپل و ایده «تاچ‌بار» آن آشنا شده‌اید. ذن‌بوک Duo جوابی است به همین ایده تا به جای یک نوار باریک نمایشگر، رسماً یک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نمایشگر دوم در اختیار کاربر قرار بگیرد. اکنون نیز نمایشگر دوم این لپ‌تاپ، اندازه‌ای ۱۲.۶ اینچی دارد که حدود ۲ اینچ از نسل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قبلی کوچک‌تر شده است.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مشکین شهر استان اردبیل

ذن بوک Duo از پردازشگر گرافیکی انویدیا جی‌فورس MX250 بهره می‌برد که البته به اندازه RTX 2060 - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که در نسخه پرو استفاده شده بود، قدرتمند نیست. از سوی دیگر نسل دهم پردازنده‌های اینتل در کنار ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD از دیگر ویژگی‌های آن هستند. اما مهم‌ترین بخش مربوط به نمایشگر - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است که دیگر 4K - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نیست و باید به یک نمایشگر 1080p قناعت کرد. با این همه، ابعاد کوچک‌تر، وزن کمتر و البته قیمت منطقی‌تر ذن بوک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - Duo، آن را تبدیل به محصولی در دسترس‌تر و البته کاربردی‌تر می‌کند.

تم اصلی چنین محصولی با یک نمایشگر دوم بزرگ، کاربردی بودن آن است. به همین دلیل می‌توان ردیفی از درگاه‌های ارتباطی که همچنان بسیار محبوب هستند را در آن یافت. دو درگاه USB A در کنار یک درگاه USB-C و یک پورت HDMI و البته اسلاید کارت حافظه miniSD، هدف اصلی توسعه این لپ‌تاپ یعنی کاربردی بودنش را به روشنی نشان می‌دهند.

با این حال شاید این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - لپ‌تاپ به خاطر ضخامت بیشترش از لپ‌تاپ‌های باریک فعلی، انتخاب اول خریداران نباشد، اما به هر حال بهترین گزینه برای کسانی است که احساس می‌کنند می‌توانند کاربرد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر مشکین شهر استان اردبیل - لازم را از نمایشگر دوم داشته باشند.

ایسوس هنوز قیمت ذن بوک Duo را اعلام نکرده و می‌گوید که تا پایان فصل اول سال ۲۰۲۰، آن را روانه بازار می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone