🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24593.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کمپانی JBL با دست پر به CES آمد؛ رونمایی از ۴ دسته محصول پرطرفدار

کمپانی JBL با رونمایی از هدست های خانواده کوانتوم (Quantum) در نمایشگاه CES 2020 به دنیای هدست های گیمینگ وارد شد. محصولات این خانواده از صدای فراگیر مجازی اختصاصی کمپانی JBL  و همچنین فناوری دنبال ...

کمپانی JBL - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - با رونمایی از هدست های خانواده کوانتوم (Quantum) در نمایشگاه CES 2020 به دنیای هدست های گیمینگ وارد شد. محصولات این خانواده از صدای فراگیر مجازی اختصاصی کمپانی JBL  و همچنین فناوری دنبال کردن حرکات سر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - بهره می برند. این شرکت علاوه بر هدست های گیمینگ از ساندبار، ایربادهای جدید و هدفون مانیتورینگ نیز رونمایی کرد.

کمپانی JBL از هفت هدست گیمینگ رونمایی کرد که ارزان ترین آن Quantum 100 چهل دلاری و گران ترین مدل نیز پرچمدار Quantum One سیصد دلاری است. مدل های ارزان قیمت ویژگی های قابل توجهی ندارند ولی مدل Quantum 300 هشتاد دلاری قابلیتی همچون صدای فراگیر 7.1 اختصاصی شرکت JBL (با نام QuantumSurround) را به ارمغان می آورد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان

هدست های Quantum 600 و Quantum 800 به ترتیب 200 و 250 دلار قیمت داشته و دومی با گیرنده های 2.4 گیگاهرتزی و بلوتوث کار می کند.

هدست پرچمدار Quantum - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - One از فناوری صدای 360 درجه شرکت JBL و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - همچنین قابلیت دنبال کردن حرکات سر بهره می برد. این دو قابلیت در کنار هم تجربه صدای طبیعی تر را فراهم می کنند به گونه ای که کاربر حس می کند مقابل سیستم صدای فراگیر نشسته و با تکان دادن سر صدای خاصی را دنبال - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - می کند.

کمپانی JBL همچنین از اسپیکر Quantum DUO با نورپردازی LED، پشتیبانی از دالبی دیجیتال و فناوری صدای فراگیر رونمایی کرد. این شرکت همچنین هدست های خانواده Quantum را در ماه آوریل روانه بازار می کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان

شرکت JBL از اولین ساندبار سازگار با تکنولوژی دالبی اتموس (Dolby Atmos) به نام JBL Bar 9.1 رونمایی کرد. این محصول از چهار درایور دالبی اتموس برخودار است که به سمت بالا قرار گرفته اند تا صدا را در اطراف اتاق پخش کنند.

ساندبار مورد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - بحث از یک جفت اسپیکر جداشدنی بیسیم نیز برخوردار است که می توان برای بهره مندی از صدای بهتر، مکان آنها را در اتاق تغییر داد. این اسپیکرها با یک بار شارژ تا 10 ساعت قابل استفاده خواهند بود و با اتصال به ساندبار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - شارژ می شوند.

سیستم کلی 820 وات قدرت داشته و شامل ساب ووفر 10 اینچی خواهد بود. از دیگر ویزگی های آن می توان به ورودی 4K Dolby Vision - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - و پشتیبانی از استریم AirPlay 2، کروم کست و اتصال بلوتوث اشاره کرد. این ساندبار با قیمت 900 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - دلار به بازار عرضه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان

شرکت JBL از ایرباد 100 دلاری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - TUNE 220TWS - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - برای مبارزه با ایرپاد رونمایی کرد. این محصول تا سه ساعت شارژدهی دارد که با قاب شارژ تا 16 ساعت به دوام باتری اضافه می شود. محصولات این سری طراحی ساده ای داشته و در رنگ های متنوع به بازار عرضه خواهند شد.

ایرباد دیگر سازنده مورد بحث LIVE - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - 300TWS نام دارد که با بهره مندی از گواهی IPX5 گزینه ای مناسب برای ورزشکاران خواهد بود. این مدل از دستیار هوشمند آمازون الکسا و گوگل اسیستنت نیز پشتیبانی می کند.

ایرباد LIVE 300TWS از حالتی به نام TalkThru برخوردار است که صدای گوشی ها را کم کرده و صحبت کاربر را تقویت می کند؛ بنابراین کاربر دیگر نیازی به برداشتن گوشی ها حین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - صحبت کردن با دیگران ندارد. مد AmbientAware نیز اجازه شنیدن صداهای محیطی را می دهد تا کاربر از محیط اطراف خود باخبر باشد.

باتری ایرباد LIVE 300TW با یکبار شارژ تا 4 ساعت قابل استفاده است که به کمک قاب شارژ تا 14 ساعت افزایش می یاد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان

سری جدید هدفون های مانیتورینگ JBL با نام CLUB نیز رونمایی شدند که قابلیت های استودیویی را با ویژگی های رایجی همچون حذف نویز تطبیقی، دستیار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - صوتی، اکولایزر قابل شخصی سازی و طول عمر باتری قابل توجه ترکیب کرده اند.

هدفون های CLUB از گواهینامه Hi-Res برخوردار هستند که به معنی تولید فرکانس تا 40 کیلوهرتز است. هدفون JBL CLUB ONE که گران ترین عضو این خانواده محسوب می شود، از درایورهای گرافینی و ساختار محکم و سبک برخوردار است.

فناوری Personi-Fi - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - کمپانی JBL سبب بهبود کیفیت صدا می شود.. کاربر به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - کمک این قابلیت هدفون را به گوشی متصل کرده و می تواند تنظیمات اکولایزر را انجام دهد. هدفون مورد بحث از قابلیت حذف نویز فعال نیز برخوردار است که با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - نرخ 50 هزار بار در ثانیه خود را با محیط تطبیق می دهد.

هدفون دیگر در خانواده مورد بحث CLUB 950NC نام دارد که قابلیت حذف - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - نویز آن چندان پیشرفته نیست، البته JBL به تفاوت های این مدل با مدل CLUB ONE اشاره ای نکرد. هدفون بعدی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - CLUB 700BT نام داشته و قابلیت حذف نویز ندارد.

کماپنی JBL می گوید هدفون CLUB 950NC - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - با غیر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - فعال بودن قابلیت حدف نویز تا 55 ساعت شارژدهی دارد و با روشن بودن آن نیز تا 23 ساعت قابل استفاده خواهد بود. داوم باتری CLUB ONE نیز 23 ساعت است.

هدفون های CLUB 700BT و CLUB - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - 950NC و CLUB ONE - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سنندج استان کردستان - به ترتیب 150 و 250 و 300 دلار قیمت داشته و از بهار امسال به بازار عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone