🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24586.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S20 اولین گوشی سامسونگ با پنل ۱۲۰ هرتزی خواهد بود

اولین بار زمزمه‌های استفاده سامسونگ از پنلی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی زمانی شنیده شد که فهمیدیم پردازنده اگزینوس ۹۹۰ از نرخ رفرش‌های بالا استفاده می‌کند. از آن جایی که احتمالا سامسونگ در بازارهای بین‌المللی ...

اولین بار زمزمه‌های استفاده سامسونگ از پنلی با نرخ رفرش ۱۲۰ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صایین قلعه استان زنجان - هرتزی زمانی شنیده شد که فهمیدیم پردازنده اگزینوس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صایین قلعه استان زنجان - ۹۹۰ از نرخ رفرش‌های بالا استفاده می‌کند. از آن جایی که احتمالا سامسونگ در بازارهای - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صایین قلعه استان زنجان - بین‌المللی از این چیپست استفاده کند بسیار بالاست، در نتیجه چندان بی‌راه نیست که بگوییم سامسونگ گلکسی S20 از پنلی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این قضیه، اخیرا منوی مخفی در رابط کاربری One - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صایین قلعه استان زنجان - UI 2 نسخه بتا پیدا شده که به کاربران اجازه می‌دهد از بین نرخ رفرش ۶۰ هرتزی و ۱۲۰ هرتزی، یکی را انتخاب کنند. البته کاربران و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صایین قلعه استان زنجان - علاقه‌مندان نتوانستند تفاوتی را ببینند - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صایین قلعه استان زنجان - زیرا هیچ گوشی سامسونگی فعلا از این نرخ رفرش بهره نمی‌برد. پس به احتمال زیاد، گلکسی S11 یا همان S20 (برخی از شایعات می‌گویند اسم پرچمدار بعدی سامسونگ S20 است) از پنل ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

 

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صایین قلعه استان زنجان

با این حال شاید با خود بپرسید مزایای استفاده از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی چیست؟ باید بگوییم که این نرخ رفرش را محتوای صفحه نرم‌تر به حرکت در می‌آورد و باعث می‌شود پویاتر به نظر برسد. این بدان معناست - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صایین قلعه استان زنجان - که تجربه کاربران از رابط کاربری روان‌تر خواهد بود و انیمیشن‌ها و اسکرول کردن، - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صایین قلعه استان زنجان - بسیار بهتر به نمایش در خواهند آمد.

علاوه بر تمام این تغییرات، استفاده از پنلی با نرخ رفرش بالا به شدت به شارژدهی باتری آسیب وارد می‌کنند و خوشبختانه سامسونگ به کاربران اجازه خواهد داد تا بین این دو نرخ رفرش یکی را انتخاب کنند تا هر دو گروه از کاربران را راضی نگه داشته باشد. البته این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صایین قلعه استان زنجان - را هم اضافه کنیم که سامسونگ چندان هم با این قضیه غریبه نیست و پیش از این شرکت هایی که از نرخ رفرش بالا استفاده کرده بودند، پنل‌های خود را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر صایین قلعه استان زنجان - از سامسونگ تامین می‌کردند (مثل وان پلاس 7 پرو).

همانطور هم که پیشتر گفتیم، سامسونگ پرچمدار بعدی خود را در روز ۲۲ بهمن معرفی خواهد کرد. در نتیجه باید شاهد گلکسی S11 یا گلکسی S20 باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone