🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24587.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پاوربانک ۴۴۴۰۰ میلی وات ساعتی موفی با قابلیت جامپ استارت ماشین معرفی شد

کمپانی موفی از نام های برجسته در زمینه پاوربانک از محصولی رونمایی کرده که علاوه بر شارژ بی سیم موبایل، در صورت خالی شدن شارژ باتری ماشین هم به دادتان می رسد. این محصول که Powerstation ...

کمپانی موفی از نام های برجسته در زمینه پاوربانک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - از محصولی رونمایی کرده که علاوه بر شارژ بی سیم موبایل، در صورت خالی شدن شارژ باتری ماشین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - هم به دادتان می رسد.

این محصول که Powerstation Go نام دارد، در واقع یک باتری پرتابل با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - ظرفیت ۴۴۴۰۰ میلی وات ساعت است که از استاندارد Qi برای شارژ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - بی سیم گجت ها پشتیانی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - می کند. محصول جدید موفی دارای یک خروجی ۶۵ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - واتی AC - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - و دو پورت شارژ USB-A است. از خروجی ۶۵ واتی می توان برای شارژ لپتاپ و گجت های دیگر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - استفاده کرد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران

آنچه که Powerstation Go را از پاور بانک های عادی متمایز می سازد، دو کابل ۳۵ سانتی جامپ استارت است که از طریق پورت EC5 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - به باتری متصل می شوند. تنها نکته منفی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - کابل ها این است که انحصاری بوده و تنها با همین محصول - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - سازگاری دارند.

جامپ استارترهایی نظیر Powerstation Go زمانی کاربرد دارند که باتری خودرو تخلیه شده و برای راه اندازی به شوک نیاز دارد. - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - در این مواقع به جای باتری به باتری و دیگر روش های سنتی به آسانی کابل های Powerstation Go - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - را به باتری ماشین متصل کرده و آنرا روشن می کنید.

شارژ Powerstation Go نه ساعت طول می کشد و برای جامپ استارت باتری ماشین هم باید بیش از ۵۰ درصد شارژ داشته باشد. موفی دستگاه را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - به معیارهای امنیتی برای جلوگیری از حوادث ناشی از شوک الکتریکی نیز مجهز کرده است.

باتری های پرتابل با قابلیت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - جامپ استارت ماشین محصولات جدیدی نیستند و برندهای دیگر قبلا دستگاه های مشابهی را معرفی کرده اند. ورود موفی به این حوزه کاملا منطقی است - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - چرا که در بازار پاوربانک و باتری های پرتابل برای خود نامی دست و پا کرده و احتمالا در حوزه باتری ماشین هم با استقبال - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر قائمشهر استان مازندران - مواجه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone