🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21079.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

iFixit: تعمیر سرفیس گو ۲ نسبت به نسل قبل آسان‌تر است [تماشا کنید]

iFixit در یکی از آخرین پروژه‌های کالبدشکافی به سراغ جدیدترین تبلت مایکروسافت یعنی سرفیس گو ۲ رفته و امتیاز غافلگیرکننده ۳ از ۱۰ را از لحاظ تعمیرپذیری به آن داده که نسبت به نسل قبل ...

iFixit در یکی از آخرین پروژه‌های کالبدشکافی به سراغ جدیدترین تبلت مایکروسافت یعنی سرفیس گو ۲ رفته و امتیاز غافلگیرکننده ۳ از - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - ۱۰ را از لحاظ تعمیرپذیری به آن داده که نسبت به نسل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - قبل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - پیشرفت چشمگیری محسوب می‌شود.

iFixit مرداد ماه ۹۷ پس - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - از کالبدشکافی سرفیس گو امتیاز تعمیرپذیری ۱ را به آن داد و دلایل این امتیاز پائین را پروسه بسیار مشکل باز کردن - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - این تبلت و قطعات غیرماژولار و ظریف آن اعلام کرد. اما حالا کالبدشکافی سرفیس گو ۲ خبر از پیشرفت‌های قابل توجه از لحاظ تعمیرپذیری می‌دهد.

به گفته iFixit جدا کردن نمایشگر سرفیس گو ۲ به طور غافلگیرکننده‌ای آسان است و با کمی حرارت و فشار انجام می‌شود. این یعنی تعویض یا تعمیر یکی از قسمت‌هایی که خراب شدنش زیاد اتفاق می‌افتد، - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - آسان و احتمالا به قیمت کمتر قابل انجام خواهد بود.

کارشناس سایت یاد شده در ادامه به محافظ‌های فلزی مشکی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - رنگی که مایکروسافت برای محافظت از قطعات الکترونیکی حساس سرفیس گو ۲ استفاده کرده اشاره می‌کند که حالا استحکام بیشتری دارند و به راحتی خم نشده و آسیب نمی‌بینند؛ بنابراین می‌توان دوباره از آن‌ها استفاده کرد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان

iFixit - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - به نقاط ضعف سرفیس گو ۲ هم اشاره می‌کند و می‌گوید بسیاری از قطعات از جمله درگاه USB-C و پورت‌های سرفیس کانکتور به مادربرد لحیم شده‌اند. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - باتری هم مثل نسل قبل با چسب‌های بسیار سر جایش محکم شده و تعویض آن را برای تعمیرکاران شخص ثالث به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - کاری - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - تقریباً غیر ممکن بدل کرده است.

iFixit در نهایت امتیاز تعمیرپذری ۳ از ۱۰ را به سرفیس گو ۲ داد و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - نقاط قوت و ضعف تعمیرات - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - آن را موارد زیر اعلام کرد:

نقاط قوت
  • جدا کردن نمایشگر به لطف چسب جدید و بازطراحی محافظ‌های فلزی بسیار آسان تر انجام می‌گیرد.
  • استفاده فقط از یک نوع پیچ روند تعمیر را راحت تر کرده است.
نقاط - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - ضعف
  • کمبود قطعات ماژولار، خصوصاً در درگاه‌ها، تعمیر را گران تر کرده.
  • پیش از تعویض هر کدام از قطعات باید نمایشگر گران‌قیمت را جدا کرد که احتمال آسیب رسیدن به آن زیاد است.

مایکروسافت اواسط اردیبهشت ماه از سرفیس گو ۲ با قیمت ۳۹۹ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - دلار - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر نهاوند استان همدان - رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone