🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21080.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شکایت از انویدیا به خاطر کم‌اهمیت جلوه دادن نقش ماینرها در درآمد میلیارد دلاری

سرمایه گذاران انویدیا از این شرکت به خاطر ارائه اطلاعات نادرست در مورد درآمدهای ناشی از فروش محصولات مرتبط با استخراج رمزارز شکایت کردند. در این شکایت نام مدیران اجرایی انویدیا از جمله «جن-سون هوانگ» ...

سرمایه گذاران انویدیا از این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان - شرکت به خاطر ارائه اطلاعات نادرست در مورد درآمدهای ناشی از فروش محصولات مرتبط با استخراج رمزارز شکایت کردند. در این شکایت نام مدیران اجرایی انویدیا از جمله «جن-سون هوانگ» - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان - مدیرعامل این شرکت به چشم می‌خورد.

سرمایه گذاران انویدیا علاوه بر شکایت از مدیرعامل این شرکت، از «Collette - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان - Kress»، مدیر ارشد مالی و «Jeff Fisher» نایب رئیس اجرایی پیشین جیفورس و نایب رییس اجرایی فعلی نیز به خاطر پنهانکاری در مورد درآمدها شکایت کرده‌اند و برای اثبات اتهامات از پنج شاهد که همگی کارکنان سابق این شرکت هستند کمک گرفته‌اند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان

سرمایه گذاران معتقدند مدیران این شرکت با اعلام اینکه درآمدهای ناشی از فروش محصولات مربوط به استخراج ارز دیجیتال ناچیز بوده آن‌ها را گمراه کرده‌اند. مدیران این شرکت همچنین مدعی شده‌اند که افزایش درآمد بخش گیمینگ، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان - که این شرکت در دوره انفجار استخراج رمزارز تجربه کرد، به خاطر فروش محصولات به گیمرها بوده و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان - نه ماینرها.

شاکیان می‌گویند داده‌های به دست آمده از تیم فروش انویدیا در چین - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان - نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۷، بیش از ۷۰ درصد فروش بخش جیفورس در چین به خاطر فروش محصولات به ماینرها بوده و نه گیمرها. به گفته آن‌ها مدیران انویدیا از این موضوع آگاهی کامل داشته‌اند ولی پس از افزایش تقاضا از سوی ماینرها بازهم این مساله را پنهان - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان - کرده‌اند.

سرمایه گذاران پس از بررسی درآمدهای انویدیا متوجه شدند که این شرکت از مه ۲۰۱۷ تا ژوئیه ۲۰۱۸، حدود ۱.۷۳ میلیارد دلار از فروش محصولات به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان - ماینرها درآمد کسب کرده است و در طول این مدت ۱.۱ میلیارد دلار از درآمد ناشی از فروش محصولات به ماینرها - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان - را به جای کسب شدن از - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان - بخش تولیدکننده تجهیزات اصلی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان - (OEM)، به بخش گیمینگ ربط داده است.

یکی از تحلیلگران شرکت RBC Capital نیز فوریه سال گذشته گفت که انویدیا حدود ۱.۳۵ میلیارد دلار بیشتر از طریق فروش محصولات - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر کردستان استان کردستان - مربوط به استخراج ارز دیجیتال کسب کرده که در آمارها به آن اشاره نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آزاد منش نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خدماتی که شرکت الو ارائه داده برای تعمیر مایکروفر شارپ R1881LSY در شهر کردستان، به نظرم نه چندان به امیدوار کردنی بود. مشتری رضایتش رو نسبتاً مناسبی نداشته و با مشکلاتی در عملکرد مایکروفرش مواجه بوده. بهترین راه حل برای جلوگیری از این مشکلات، این است که شرکت الو و همچنین مشتری، برای دستیابی به رضایت کامل تلاش بیشتری بکنند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone