🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: گاهی اوقات با شل بودن اتصالات یا نشتی لوله منجر به کم شدن فشار یا تاثیرگذاری در بخش های دیگر می شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از پکیج چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری پکیج باید به گونه ای باشد که موارد ایمنی حفظ شود و بهتر است در کنارآن تهویه هوا وجود داشته باشد.
  4. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
  5. سوال: وظیفه شیر اطمینان پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: وظیفه آن این است که در صورت رسیدن فشار پکیج به ۳ بار، دهانه شیر اطمینان باز شده و آب را به بیرون میپاچد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12280.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

موبایل گیمینگ لنوو Legion 2 Pro با سیستم خنک‌کننده دوگانه توربو از راه می‌رسد

لنوو می‌گوید موبایل گیمینگ بعدی آن‌ها با نام Legion 2 Pro دارای قابلیتی است که می‌تواند برگ برنده این گوشی در برابر رقبا باشد. Legion 2 Pro به سیستم خنک‌کننده دوگانه توربو مجهز شده تا ...

لنوو می‌گوید موبایل گیمینگ بعدی آن‌ها با نام Legion 2 Pro دارای قابلیتی است که می‌تواند برگ برنده این گوشی در برابر رقبا باشد. Legion 2 Pro به سیستم خنک‌کننده دوگانه توربو مجهز شده تا - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - به خوبی از پس - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - وظیفه توزیع - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - گرمای داخل دستگاه بربیاید.

تلفن هوشمند - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - گیمینگ Legion 2 Pro قرار است جانشین نسل قبلی این محصول شود. لنوو در شبکه اجتماعی چینی ویبو می‌گوید از جمله ویژگی‌های جذاب این گوشی می‌توان به وجود «سیستم دوگانه‌ی خنک‌کننده‌ی توربو فن قابل تنظیم» آن اشاره کرد. به - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - عبارت دیگر، لیجن ۲ پرو از دو سیستم خنک‌سازی توربو برای توزیع دما در سخت‌افزار خود استفاده می‌کند.

به‌علاوه، لنوو در پایین پوستر لیجن ۲ پرو - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - نوشته این گوشی مانند طوفانی است که می‌تواند هر مانعی را از - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - سر راه بردارد. متاسفانه فعلا اطلاعات رسمی زیادی از این گوشی در دسترس نیست، اما تایید شده که لیجن ۲ پرو از چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان

لنوو قبلا هم به لیجن ۲ پرو اشاره کرده بود، اما هنوز تاریخ دقیقی را - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - برای رونمایی از این دستگاه اعلام نکرده است. در حال حاضر صرفا می‌دانیم که این گوشی در حوالی بهار پیش - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - رو معرفی می‌شود. افزون بر این، مدیر برند لنوو وعده داده که لیجن ۲ پرو پر از - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - قابلیت خواهد بود و این شرکت از چیزی برای ارائه بهترین تجربه گیمینگ فروگذار نخواهد کرد.

لنوو لیجن ۲ پرو احتمالا با حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم و نمایشگری از نوع AMOLED با - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - نرخ - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - نوسازی ۱۴۴ هرتزی از راه می‌رسد. افزون بر این، انتظار داریم که این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین کند. لیجن ۲ پرو به احتمال زیاد از حافظه - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - داخلی UFS 3.1 و رم LPDDR5 بهره می‌برد.

گوشی‌های گیمینگ همواره با مشکل خنک‌سازی روبرو بوده‌اند، ولی فناوری جدید لنوو می‌تواند این مشکل را - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر گلپایگان استان اصفهان - برطرف کند. البته تا زمانی که این دستگاه به بازار نیاید و مورد آزمایش قرار نگیرد، نمی‌توانیم از عملکرد این سیستم خنک‌کننده دوگانه مطمئن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نوش آذر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر شما سیدالسادات گلپایگان اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در سیدالسادات شهر گلپایگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone